Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          14 sidor V  « < 8 9 10 11 12 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Dagens Hundbild, 2010
          Irene_L
          Inlägg 28-07-2010, 07:59
          Länk hit: #181


          Medlem
          Antal inlägg: 4 111
          Medlem sedan:
          13-02-2005
          Medlem nr: 5 006



          CITAT (silos @ 27-07-2010, 10:33) *
          Underbara bilder du har tagit på din hund!

          blomma.gif


          thanks.gif Silos!

          Milla är en underbar fotomodell! wub.gif


          --------------------
          Irene sår och odlar i zon 3
           
          Citera
          silos
          Inlägg 28-07-2010, 08:54
          Länk hit: #182


          Medlem
          Antal inlägg: 9 297
          Medlem sedan:
          02-08-2005
          Medlem nr: 6 292



          Bilden är inte tagen idag.
          Simba väntar på att vi skall ut.
          Bifogad fil  hos_I.R_001.JPG ( 74.62k ) Antal nedladdningar: 19
           
          Citera
          silos
          Inlägg 28-07-2010, 15:36
          Länk hit: #183


          Medlem
          Antal inlägg: 9 297
          Medlem sedan:
          02-08-2005
          Medlem nr: 6 292



          CITAT (Irene_L @ 28-07-2010, 08:59) *
          thanks.gif Silos!

          Milla är en underbar fotomodell! wub.gif


          Vassegod!
          smiley_small_hug.gif
           
          Citera
          Monica i Nässjö
          Inlägg 05-08-2010, 21:23
          Länk hit: #184


          Medlem
          Antal inlägg: 494
          Medlem sedan:
          26-08-2006
          Medlem nr: 8 480



          Måste få visa min älskling igen.
          Bifogad fil  z11.jpg ( 70.91k ) Antal nedladdningar: 17

          Härligt avslappnad stil, eller hur?.
          Bifogad fil  z2.jpg ( 84.5k ) Antal nedladdningar: 59

          "Jag och min favvoleksak"
           
          Citera
          Pia L
          Inlägg 06-08-2010, 19:11
          Länk hit: #185


          Medlem
          Antal inlägg: 2 662
          Medlem sedan:
          26-03-2006
          Medlem nr: 7 292



          Efter att under alla år varit enbart kattmänniska p.g.a. hundallergi så hittade vi ögonstenen som fungerade även för en hundallergiker, lilla Weechee, en blandning mellan shih tzu och lhasa apso.
          Hon är det underbaraste av underbara och lättlärd som få.

          Och av någon anledning så lyckas jag inte få in bilden, men den finns i mitt album :-(

          knepigt, det syntes ju inte när jag förhandsgranskade, men här är hon nu det lilla livet :-)

          Redigerat av Pia L: 06-08-2010, 19:12
          Bifogade fil(er)
          Bifogad fil  Bild_899.jpg ( 442.34k ) Antal nedladdningar: 29
           


          --------------------
          Frihet är att ha modet att följa sina känslor.
           
          Citera
          Irene_L
          Inlägg 08-08-2010, 19:38
          Länk hit: #186


          Medlem
          Antal inlägg: 4 111
          Medlem sedan:
          13-02-2005
          Medlem nr: 5 006



          Milla framför mina frösådda flitiga lisor:



          --------------------
          Irene sår och odlar i zon 3
           
          Citera
          Fenja
          Inlägg 08-08-2010, 19:59
          Länk hit: #187


          Medlem
          Antal inlägg: 11 272
          Medlem sedan:
          27-02-2004
          Medlem nr: 2 892



          Fina flitiga lisor och söt liten... är det en sheltie kanske?

          Här kommer mina vovvar, mamma Varga, storassyster Engla, lillasyster Flinga och pappa Frost.



          Mvh Fenja


          --------------------
          "För länge sen dyrkade Egyptierna katten som en gud.
          Det har katten aldrig glömt."
           
          Citera
          Myosotis
          Inlägg 08-08-2010, 20:12
          Länk hit: #188


          Medlem
          Antal inlägg: 19 798
          Medlem sedan:
          30-09-2007
          Medlem nr: 12 674



          En hel vargflock i sängen wub.gif Så vackra de är!


          --------------------
          Det ska gå.

           
          Citera
          Irene_L
          Inlägg 08-08-2010, 20:37
          Länk hit: #189


          Medlem
          Antal inlägg: 4 111
          Medlem sedan:
          13-02-2005
          Medlem nr: 5 006



          Ja Fenja..det är en sheltie! Vilken härlig samling du har i sängen! yes.gif


          --------------------
          Irene sår och odlar i zon 3
           
          Citera
          Fenja
          Inlägg 08-08-2010, 21:00
          Länk hit: #190


          Medlem
          Antal inlägg: 11 272
          Medlem sedan:
          27-02-2004
          Medlem nr: 2 892



          Tack, det är vekligen helt underbara hundar! Men vilka hundar är inte det? wink.gif
          Mvh
          Fenja


          --------------------
          "För länge sen dyrkade Egyptierna katten som en gud.
          Det har katten aldrig glömt."
           
          Citera
          *Stintan*
          Inlägg 08-08-2010, 22:12
          Länk hit: #191


          Medlem
          Antal inlägg: 22 484
          Medlem sedan:
          04-08-2005
          Medlem nr: 6 301



          CITAT (Pia L @ 06-08-2010, 20:11) *
          Efter att under alla år varit enbart kattmänniska p.g.a. hundallergi så hittade vi ögonstenen som fungerade även för en hundallergiker, lilla Weechee, en blandning mellan shih tzu och lhasa apso.
          Hon är det underbaraste av underbara och lättlärd som få.

          Och av någon anledning så lyckas jag inte få in bilden, men den finns i mitt album :-(

          knepigt, det syntes ju inte när jag förhandsgranskade, men här är hon nu det lilla livet :-)


          Men Pia då en sån lite sööötis får man inte undanhålla oss wub.gif Va kul att du kan ha en liten vovve!


          --------------------
          Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3
          Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson
           
          Citera
          blomkronan
          Inlägg 09-08-2010, 00:55
          Länk hit: #192


          Medlem
          Antal inlägg: 3 467
          Medlem sedan:
          28-07-2008
          Medlem nr: 17 820



          CITAT (Pia L @ 06-08-2010, 20:11) *
          Efter att under alla år varit enbart kattmänniska p.g.a. hundallergi så hittade vi ögonstenen som fungerade även för en hundallergiker, lilla Weechee, en blandning mellan shih tzu och lhasa apso.
          Hon är det underbaraste av underbara och lättlärd som få.

          Och av någon anledning så lyckas jag inte få in bilden, men den finns i mitt album :-(

          knepigt, det syntes ju inte när jag förhandsgranskade, men här är hon nu det lilla livet :-)

          Grattis Pia till den nya familjemedlemmen, hon var otroligt söt wub.gif

          Min Shaggy är hälften lhasa apso och andra halvan dvärgschnauzer.
          Bifogad fil  shaggy_p__rygg.JPG ( 132.94k ) Antal nedladdningar: 27

          Att ligga på rygg... gillar vist alla hundar här giggle.gif
           
          Citera
          afredriksson
          Inlägg 09-08-2010, 12:00
          Länk hit: #193


          Medlem
          Antal inlägg: 3
          Medlem sedan:
          08-08-2010
          Medlem nr: 32 895



          fina bidler
           
          Citera
          *Stintan*
          Inlägg 09-08-2010, 12:24
          Länk hit: #194


          Medlem
          Antal inlägg: 22 484
          Medlem sedan:
          04-08-2005
          Medlem nr: 6 301



          CITAT (Irene_L @ 08-08-2010, 20:38) *
          Milla framför mina frösådda flitiga lisor:



          Snacka om fin fotomodell wub.gif


          --------------------
          Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3
          Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 09-08-2010, 12:33
          Länk hit: #195


          Gäster






          Vad är det för ras på dina vackra hundar Fenja? Du har säkert skrivit det förut, men jag är sporadiskt i hundtrådarna.
           
          Citera
          Fenja
          Inlägg 09-08-2010, 12:40
          Länk hit: #196


          Medlem
          Antal inlägg: 11 272
          Medlem sedan:
          27-02-2004
          Medlem nr: 2 892



          Tack för berömet, tekniskt sett är det blandrashundar Meriona, så kallade Alaskan Huskys avlade på sina dragegenskaper. Jag tävlar inte, men vi drar både pulka, trehjuling och skrinda.
          Mvh
          Fenja


          --------------------
          "För länge sen dyrkade Egyptierna katten som en gud.
          Det har katten aldrig glömt."
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 09-08-2010, 12:49
          Länk hit: #197


          Gäster






          Förstår att du har god kondis Fenja! tummenupp.gif
           
          Citera
          Fenja
          Inlägg 09-08-2010, 13:00
          Länk hit: #198


          Medlem
          Antal inlägg: 11 272
          Medlem sedan:
          27-02-2004
          Medlem nr: 2 892



          CITAT (Meriona @ 09-08-2010, 13:49) *
          Förstår att du har god kondis Fenja! tummenupp.gif


          Nä, det vore väl synd att påstå, det är ju hundarna som drar! whistling.gif
          Mvh
          Fenja


          --------------------
          "För länge sen dyrkade Egyptierna katten som en gud.
          Det har katten aldrig glömt."
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 09-08-2010, 13:05
          Länk hit: #199


          Gäster






          Men gillas inte det? Jag lever fortfarande på det att jag var gift med en riktig hurtbulle, så jag behöver minsann inte träna själv. laugh.gif
           
          Citera
          Gertie
          Inlägg 09-08-2010, 17:40
          Länk hit: #200


          Medlem
          Antal inlägg: 768
          Medlem sedan:
          05-02-2005
          Medlem nr: 4 958



          Min lille Anton vill också vara med här.


          Anton wub.gif






          --------------------
          Gertie i Ystad
           
          Citera

          14 sidor V  « < 8 9 10 11 12 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 06-07-2026, 16:35
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon