CITAT (Pia L @ 06-08-2010, 20:11)

Efter att under alla år varit enbart kattmänniska p.g.a. hundallergi så hittade vi ögonstenen som fungerade även för en hundallergiker, lilla Weechee, en blandning mellan shih tzu och lhasa apso.
Hon är det underbaraste av underbara och lättlärd som få.
Och av någon anledning så lyckas jag inte få in bilden, men den finns i mitt album :-(
knepigt, det syntes ju inte när jag förhandsgranskade, men här är hon nu det lilla livet :-)
Grattis Pia till den nya familjemedlemmen, hon var otroligt söt

Min Shaggy är hälften lhasa apso och andra halvan dvärgschnauzer.
shaggy_p__rygg.JPG ( 132.94k )
Antal nedladdningar: 27Att ligga på rygg... gillar vist alla hundar här