Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          14 sidor V  « < 9 10 11 12 13 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Dagens Hundbild, 2010
          Fenja
          Inlägg 09-08-2010, 20:18
          Länk hit: #201


          Medlem
          Antal inlägg: 11 272
          Medlem sedan:
          27-02-2004
          Medlem nr: 2 892



          Åh vilken fin liten Anton! Vilka underbara små ögon wub.gif
          Mvh
          Fenja


          --------------------
          "För länge sen dyrkade Egyptierna katten som en gud.
          Det har katten aldrig glömt."
           
          Citera
          Kajsa i Arvika
          Inlägg 10-08-2010, 17:12
          Länk hit: #202


          Medlem
          Antal inlägg: 2 351
          Medlem sedan:
          30-09-2006
          Medlem nr: 8 660



          Mårris har badat.. *S*

          Bifogad fil  Bl_t_m_rris.jpg ( 143.12k ) Antal nedladdningar: 18


          --------------------
          Före detta Morinablomman..
           
          Citera
          Myosotis
          Inlägg 12-08-2010, 08:44
          Länk hit: #203


          Medlem
          Antal inlägg: 19 798
          Medlem sedan:
          30-09-2007
          Medlem nr: 12 674



          Så fin han är!


          --------------------
          Det ska gå.

           
          Citera
          Inga från Närke
          Inlägg 19-08-2010, 21:31
          Länk hit: #204


          Medlem
          Antal inlägg: 3 807
          Medlem sedan:
          01-11-2002
          Medlem nr: 29



          Lite nytagna bilder på Nemo


          Bifogad fil  2010_06_27_Nemo_med_tuttenapp_1.JPG ( 75.44k ) Antal nedladdningar: 16
          Bifogad fil  2010_08_18_Nemo_2.JPG ( 149.84k ) Antal nedladdningar: 20


          Bild 1 Hittat grannens pojkes napp. Bild 2 Här har det varit trädgårdsarbete med plantering av ben, kolla nosen.


          --------------------
          skriver Inga från Närke i zon 3-4
           
          Citera
          Bengalow
          Inlägg 19-08-2010, 21:39
          Länk hit: #205


          Medlem
          Antal inlägg: 3 185
          Medlem sedan:
          21-06-2009
          Medlem nr: 24 333



          Herreje så fin han är Nemo!!! Jag skulle vilja säga att han är en direkt kopia av vår Ouzo, men kanske lite mindre. Väger han 5 kilo?
           
          Citera
          Myosotis
          Inlägg 20-08-2010, 08:23
          Länk hit: #206


          Medlem
          Antal inlägg: 19 798
          Medlem sedan:
          30-09-2007
          Medlem nr: 12 674



          CITAT (Inga från Närke @ 19-08-2010, 22:31) *
          Bild 1 Hittat grannens pojkes napp.

          laugh.gif wub.gif


          --------------------
          Det ska gå.

           
          Citera
          Inga från Närke
          Inlägg 20-08-2010, 10:50
          Länk hit: #207


          Medlem
          Antal inlägg: 3 807
          Medlem sedan:
          01-11-2002
          Medlem nr: 29



          CITAT (Bengalow @ 19-08-2010, 22:39) *
          Herreje så fin han är Nemo!!! Jag skulle vilja säga att han är en direkt kopia av vår Ouzo, men kanske lite mindre. Väger han 5 kilo?

          Hej Bengalow

          Han pendlar mellan 7,5 - 8 kg. Jo lite likhet finns efter de bilder du har lagt in, just nu är han lite för långhårig trots att vi tycker han är gulligare så, men det är jobbigare att hålla ordning på. Ska nog nästa vecka till "frissan" med honom, hon klipper både mig och Nemo. Brukar göra det själv ockå men den klipparen jag har är en billig sak och den biter inte när det är så långt.

          Hoppas att Ouzo mår bra nu efter olyckan. Hur går det med kontakten med andra hundar?

          CITAT (Myosotis @ 20-08-2010, 09:23) *
          laugh.gif wub.gif


          Jo han sprang en hel eftermiddag med denna nappen i munnen och vi fick inte röra den, sedan helt plötsligt var den borta så han har förmodligen grävt ner den i trädgården någonstans.


          --------------------
          skriver Inga från Närke i zon 3-4
           
          Citera
          Myosotis
          Inlägg 20-08-2010, 12:20
          Länk hit: #208


          Medlem
          Antal inlägg: 19 798
          Medlem sedan:
          30-09-2007
          Medlem nr: 12 674



          CITAT (Inga från Närke @ 20-08-2010, 11:50) *
          Jo han sprang en hel eftermiddag med denna nappen i munnen och vi fick inte röra den...

          giggle.gif


          --------------------
          Det ska gå.

           
          Citera
          Kullatorpet
          Inlägg 20-08-2010, 20:56
          Länk hit: #209


          Medlem
          Antal inlägg: 96
          Medlem sedan:
          07-06-2010
          Medlem nr: 30 982



          CITAT (Samsara @ 21-01-2010, 11:05) *
          Nytt år, nya bilder och varför inte göra en ny tråd då?

          Här kommer vinterhälsning från Isak, dock sitter han fint i bilen med sitt egna bilbälte på sig smile.gif

          [attachment=46421:DSC00149.JPG]


          Bra tråd tummenupp.gif Sänder här en bild på min bärplockande kelpie, här är det björnbär men det går lika bra med hallom & blåbär. Svamp går också bra,men dom vill ju vi ha giggle.gif
          IMG_0517.jpg

           
          Citera
          Katie
          Inlägg 22-08-2010, 18:51
          Länk hit: #210


          Medlem
          Antal inlägg: 857
          Medlem sedan:
          20-08-2010
          Medlem nr: 33 258



          Bidrar med två av de senast tagna bilderna på mina vandaler.

          Den första är på mig, Kate (3½år) & Dumdum (11år).
          Bifogad fil  Kopia_av_IMG_0987.JPG ( 219.91k ) Antal nedladdningar: 21

          Hundarna används dagligen i arbete här på gården. Gamle Dumdum (han heter egentligen Bamse) är jag 'elak' nog och stoppar. Han får inte jobba lika mycket som den yngre damen. Han har svårt för detta då han är en riktig arbetsnarkoman.
          "Matte är ibland den elakaste och värsta matten på jorden. Hon låter inte Dumdum jobba så mycket som han vill och till råga på allt så vill människan kramas ibland också."

          Visst ser han ut att njuta av att bli kramad. whistling.gif
          Bifogad fil  Kopia_av_IMG_0988.JPG ( 152.75k ) Antal nedladdningar: 21

          Har man varit så duktig som han var den dagen så är det bara att gilla läget. Matte blir kramig då.

          Som tur är så är Kate tvärtemot Dumdum. Hon älskar att bli kramad, buren, sitta i knät mm. Hade hon fått så hade hon levt sitt liv innanför mina kläder. Allt för att vara så nära matte som möjligt. kram1.gif


          --------------------
          Borderlitesbloggen

          Är det inte en Border collie så är det bara en hund.
           
          Citera
          Bengalow
          Inlägg 26-08-2010, 14:43
          Länk hit: #211


          Medlem
          Antal inlägg: 3 185
          Medlem sedan:
          21-06-2009
          Medlem nr: 24 333



          I morse lämnade vi Ouzo till "hundtandläkaren". Han hade bitit av eller skadat en av framtänderna, så att den gått av på mitten. Eftersom pulpan var synlig, fick vi rådet att dra ut tanden.
          I middags fick han komma hem igen, darrade i hela kroppen efter narkosen, och svansen hängde nere vid golvet. Nu ligger han och vilar sig. Hoppas att han inte har ont - dom kan ju inte berätta!

           
          Citera
          Inga från Närke
          Inlägg 26-08-2010, 15:38
          Länk hit: #212


          Medlem
          Antal inlägg: 3 807
          Medlem sedan:
          01-11-2002
          Medlem nr: 29



          CITAT (Bengalow @ 26-08-2010, 15:43) *
          I morse lämnade vi Ouzo till "hundtandläkaren". Han hade bitit av eller skadat en av framtänderna, så att den gått av på mitten. Eftersom pulpan var synlig, fick vi rådet att dra ut tanden.
          I middags fick han komma hem igen, darrade i hela kroppen efter narkosen, och svansen hängde nere vid golvet. Nu ligger han och vilar sig. Hoppas att han inte har ont - dom kan ju inte berätta!


          Stackars Ouzo. Jo när olyckan är framme så är den. Hoppas det går bra. Just på den bilden är han väldigt lik Nemo med det lilla grå vid munnen det har Nemo också och på frambenen och tassarna.
          Nemo hälsar, har tagit sig ett dopp i sin pool idag och i tisdags var han och tränade för sin avsaknad av höftkula på höger bakben. Vi brukar göra det ungefär var 5-te vecka och i tisdags kollade även vetrinären Anna över att det verkade bra och det var bara lovord som tur var.
          Just nu ute och hjälper husse med att jaga gräsklipparen + bollen.


          --------------------
          skriver Inga från Närke i zon 3-4
           
          Citera
          Fenja
          Inlägg 26-08-2010, 15:38
          Länk hit: #213


          Medlem
          Antal inlägg: 11 272
          Medlem sedan:
          27-02-2004
          Medlem nr: 2 892



          En av våra avkommor, Loke, har blivit stolt pappa till en kull om sex valpar, tre av varje kön. Mamman är en siberian husky.







          Mvh
          Fenja


          --------------------
          "För länge sen dyrkade Egyptierna katten som en gud.
          Det har katten aldrig glömt."
           
          Citera
          Gertie
          Inlägg 26-08-2010, 15:54
          Länk hit: #214


          Medlem
          Antal inlägg: 768
          Medlem sedan:
          05-02-2005
          Medlem nr: 4 958



          Åh, ljuvliga valpar. wub.gif


          --------------------
          Gertie i Ystad
           
          Citera
          jakob
          Inlägg 26-08-2010, 17:05
          Länk hit: #215


          Medlem
          Antal inlägg: 163
          Medlem sedan:
          16-03-2007
          Medlem nr: 9 372



          Här ibland alla ljuvliga hundar måste jag ju bjuda på mina två godingar..Bifogad fil  DSC06970__Small_.JPG ( 40.7k ) Antal nedladdningar: 20

          Det är bara bus,,
          men mycket GOs med!Bifogad fil  DSC06930__Small___2_.JPG ( 38.98k ) Antal nedladdningar: 22
           
          Citera
          Pia L
          Inlägg 03-09-2010, 05:10
          Länk hit: #216


          Medlem
          Antal inlägg: 2 662
          Medlem sedan:
          26-03-2006
          Medlem nr: 7 292



          Barnvakten Weechee, inte direkt vad man tänker på när man hör "som hund & katt"

          jag var tvungen att ta bort bilderna, dom blev alldeles för stora så man fick skrolla både sidledes och upp och ner :-(

          Redigerat av Pia L: 03-09-2010, 05:12


          --------------------
          Frihet är att ha modet att följa sina känslor.
           
          Citera
          Anki på Öland
          Inlägg 03-09-2010, 12:59
          Länk hit: #217


          Medlem
          Antal inlägg: 6 847
          Medlem sedan:
          26-05-2004
          Medlem nr: 3 723



          Vildingarna stod stilla ett litet ögonblick smile.gif

          Raija
          Bifogad fil  100903.jpg ( 66.58k ) Antal nedladdningar: 18


          Ozzi
          Bifogad fil  100903_4.jpg ( 75.11k ) Antal nedladdningar: 15


          Anki


          --------------------
          Hundar och pelargoner....... sen är man sysselsatt året om :)
          Huserar på södra Öland

          mitt album
           
          Citera
          Pia L
          Inlägg 03-09-2010, 13:16
          Länk hit: #218


          Medlem
          Antal inlägg: 2 662
          Medlem sedan:
          26-03-2006
          Medlem nr: 7 292



          Såååå härliga Anki, som en förvuxen Weechee ;-)


          --------------------
          Frihet är att ha modet att följa sina känslor.
           
          Citera
          Gertie
          Inlägg 03-09-2010, 13:42
          Länk hit: #219


          Medlem
          Antal inlägg: 768
          Medlem sedan:
          05-02-2005
          Medlem nr: 4 958



          ÅÅÅh; Anki, de är underbara. wub.gif


          --------------------
          Gertie i Ystad
           
          Citera
          Bettis
          Inlägg 03-09-2010, 14:10
          Länk hit: #220


          Medlem
          Antal inlägg: 4 213
          Medlem sedan:
          07-02-2007
          Medlem nr: 9 061



          En liten bild på min yngsta hund som ställdes ut i Tvååker i våras..
          Bifogade fil(er)
          Bifogad fil  Tv__ker_2010_f_rminskad.jpg ( 680.65k ) Antal nedladdningar: 16
           


          --------------------
           
          Citera

          14 sidor V  « < 9 10 11 12 13 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 06-07-2026, 16:35
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon