|
Han var alldeles för hård, klarar inte av att valla- vill bara jaga (och tyvärr bita). Ett par av hans syskon har tydligen också denna defekt... Dessutom trivdes han inte alls med att vara med andra hanhundar, speciellt collies. Så vallningen sprack, men Bilbo är kvar. Men sedan vi fick honom kastrerad är han en jättefin hund, fast han har lätt för att bli tjock. Redan innan kastreringen vägde han 30 kg, så han är rätt stor för att vara BC.
--------------------
------------------------- Södra Norrlands kust- och inland. Zon 4
|