Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          14 sidor V  « < 10 11 12 13 14 >  
          Skriv svarNytt inlägg
          > Dagens Hundbild, 2010
          Monica i Nässjö
          Inlägg 03-09-2010, 19:58
          Länk hit: #221


          Medlem
          Antal inlägg: 494
          Medlem sedan:
          26-08-2006
          Medlem nr: 8 480



          Bifogad fil  za.jpg ( 88.81k ) Antal nedladdningar: 36

          Jasså, hade du precis bäddat den här sängen?

          Bifogad fil  zb.jpg ( 77.45k ) Antal nedladdningar: 24

          Förlåt för att jag stökade ner den då. Nu skäms jag.
           
          Citera
          blomkronan
          Inlägg 19-09-2010, 19:35
          Länk hit: #222


          Medlem
          Antal inlägg: 3 467
          Medlem sedan:
          28-07-2008
          Medlem nr: 17 820



          Gud vad härliga valpar Fenja, grattis smile.gif
          Anki på Öland är Raija en laso hapso? påminner om min Shaggy wub.gif

          Jag måste få visa vad Shaggy valde att lägga sig, då jag var ute i trädgården och höströjde här om dagen.
          Han är sååå go min lilla "trädgårdstomte" wub.gif
          Bifogad fil  shaggy_kn_ppisen.JPG ( 168.33k ) Antal nedladdningar: 22

          Mitt i lådan med tomatplanter giggle.gif
           
          Citera
          Anki på Öland
          Inlägg 19-09-2010, 21:07
          Länk hit: #223


          Medlem
          Antal inlägg: 6 847
          Medlem sedan:
          26-05-2004
          Medlem nr: 3 723



          CITAT (blomkronan @ 19-09-2010, 20:35) *
          .............Anki på Öland är Raija en laso hapso? påminner om min Shaggy wub.gif............

          Nej, tibetansk terrier - men lika i alla fall smile.gif
          Anki


          --------------------
          Hundar och pelargoner....... sen är man sysselsatt året om :)
          Huserar på södra Öland

          mitt album
           
          Citera
          Najsan
          Inlägg 09-10-2010, 20:56
          Länk hit: #224


          Medlem
          Antal inlägg: 173
          Medlem sedan:
          08-03-2009
          Medlem nr: 21 512



          Bifogad fil  15.jpg ( 43.94k ) Antal nedladdningar: 23


          En bild på mitt gullhjärta...
           
          Citera
          Myosotis
          Inlägg 10-10-2010, 11:41
          Länk hit: #225


          Medlem
          Antal inlägg: 19 798
          Medlem sedan:
          30-09-2007
          Medlem nr: 12 674



          wub.gif Vilken söt blick...


          --------------------
          Det ska gå.

           
          Citera
          Irene_L
          Inlägg 16-10-2010, 11:01
          Länk hit: #226


          Medlem
          Antal inlägg: 4 111
          Medlem sedan:
          13-02-2005
          Medlem nr: 5 006



          Milla vilar sitt huvud på soffans armstöd:

          Bifogad fil  milla_ram.jpg ( 322.47k ) Antal nedladdningar: 43


          wub.gif


          --------------------
          Irene sår och odlar i zon 3
           
          Citera
          Ingela i Segersb...
          Inlägg 16-10-2010, 11:05
          Länk hit: #227


          Medlem
          Antal inlägg: 2 685
          Medlem sedan:
          25-01-2009
          Medlem nr: 20 750



          CITAT (Irene_L @ 16-10-2010, 12:01) *
          Milla vilar sitt huvud på soffans armstöd:

          Bifogad fil  milla_ram.jpg ( 322.47k ) Antal nedladdningar: 43


          wub.gif

          wub.gif wub.gif wub.gif
           
          Citera
          Monica i Nässjö
          Inlägg 16-10-2010, 19:18
          Länk hit: #228


          Medlem
          Antal inlägg: 494
          Medlem sedan:
          26-08-2006
          Medlem nr: 8 480



          Zelda på rallylydnadstävlingen i Borås idag. Vi fick 75 poäng och blev godkända. Två tävlingar till med minst 70 poäng och vi blir uppflyttade en klass smile.gif

          Bifogad fil  Zelda.jpg ( 388.71k ) Antal nedladdningar: 35
           
          Citera
          Minimika
          Inlägg 16-10-2010, 21:37
          Länk hit: #229


          Medlem
          Antal inlägg: 46
          Medlem sedan:
          11-05-2010
          Medlem nr: 30 078



          Lillprinsen Kung Keno i somras.

          Bifogad fil  IMGP5465.jpg ( 79.73k ) Antal nedladdningar: 26
           
          Citera
          Noak
          Inlägg 24-10-2010, 15:08
          Länk hit: #230


          Medlem
          Antal inlägg: 2 882
          Medlem sedan:
          03-11-2007
          Medlem nr: 13 081



          Bifogad fil  bilbo_f_r.JPG ( 814.27k ) Antal nedladdningar: 35



          Även om man blev relegerad från vallningskursen så gillar man får...


          --------------------
          -------------------------
          Södra Norrlands kust- och inland.
          Zon 4
           
          Citera
          Katie
          Inlägg 25-10-2010, 09:20
          Länk hit: #231


          Medlem
          Antal inlägg: 857
          Medlem sedan:
          20-08-2010
          Medlem nr: 33 258



          CITAT (Noak @ 24-10-2010, 16:08) *
          Bifogad fil  bilbo_f_r.JPG ( 814.27k ) Antal nedladdningar: 35

          Även om man blev relegerad från vallningskursen så gillar man får...

          Fin bild (BC-galning som man är naughty.gif ).

          Måste bara fråga, även om det inte hör till tråden, av vilken anledning blev hunden relegerad från kursen?? Måste varit ganska bra jobbat för att lyckas bli avhyst. flirting.gif


          --------------------
          Borderlitesbloggen

          Är det inte en Border collie så är det bara en hund.
           
          Citera
          Noak
          Inlägg 25-10-2010, 10:24
          Länk hit: #232


          Medlem
          Antal inlägg: 2 882
          Medlem sedan:
          03-11-2007
          Medlem nr: 13 081



          Han var alldeles för hård, klarar inte av att valla- vill bara jaga (och tyvärr bita). Ett par av hans syskon har tydligen också denna defekt... Dessutom trivdes han inte alls med att vara med andra hanhundar, speciellt collies. Så vallningen sprack, men Bilbo är kvar.
          Men sedan vi fick honom kastrerad är han en jättefin hund, fast han har lätt för att bli tjock. Redan innan kastreringen vägde han 30 kg, så han är rätt stor för att vara BC.


          --------------------
          -------------------------
          Södra Norrlands kust- och inland.
          Zon 4
           
          Citera
          Katie
          Inlägg 31-10-2010, 21:28
          Länk hit: #233


          Medlem
          Antal inlägg: 857
          Medlem sedan:
          20-08-2010
          Medlem nr: 33 258



          Mina aliens. naughty.gif
          Bifogad fil  Kopia_av_IMG_1454.JPG ( 68.88k ) Antal nedladdningar: 26


          --------------------
          Borderlitesbloggen

          Är det inte en Border collie så är det bara en hund.
           
          Citera
          Inga från Närke
          Inlägg 09-11-2010, 19:48
          Länk hit: #234


          Medlem
          Antal inlägg: 3 807
          Medlem sedan:
          01-11-2002
          Medlem nr: 29



          Nemo korsning mellan Pudel och Puli med kompisen Alvar korsning mellan Chiwawa och Jack Russel. Lite suddigt p.g.a. lekandet.
          Bifogad fil  Nemo_m_kompisen_Alvar.JPG ( 595.79k ) Antal nedladdningar: 18


          --------------------
          skriver Inga från Närke i zon 3-4
           
          Citera
          Anki på Öland
          Inlägg 11-11-2010, 15:28
          Länk hit: #235


          Medlem
          Antal inlägg: 6 847
          Medlem sedan:
          26-05-2004
          Medlem nr: 3 723



          Från dagens promenad....

          Bifogad fil  4.jpg ( 24.18k ) Antal nedladdningar: 28

          Bifogad fil  11.jpg ( 40.35k ) Antal nedladdningar: 22

          Bifogad fil  16.jpg ( 19.05k ) Antal nedladdningar: 63


          Anki


          --------------------
          Hundar och pelargoner....... sen är man sysselsatt året om :)
          Huserar på södra Öland

          mitt album
           
          Citera
          Ingela i Segersb...
          Inlägg 11-11-2010, 15:58
          Länk hit: #236


          Medlem
          Antal inlägg: 2 685
          Medlem sedan:
          25-01-2009
          Medlem nr: 20 750



          Vilka härliga bilder på dina hundar, Anki. wub.gif
           
          Citera
          Fenja
          Inlägg 12-11-2010, 14:14
          Länk hit: #237


          Medlem
          Antal inlägg: 11 272
          Medlem sedan:
          27-02-2004
          Medlem nr: 2 892



          CITAT (Anki på Öland @ 11-11-2010, 15:28) *
          Från dagens promenad....

          Bifogad fil  4.jpg ( 24.18k ) Antal nedladdningar: 28

          Bifogad fil  11.jpg ( 40.35k ) Antal nedladdningar: 22

          Bifogad fil  16.jpg ( 19.05k ) Antal nedladdningar: 63


          Anki


          Jag gillar särskilt den sista bilden, hunden ser ut att flyga! Jag är lite avundsjuk på dina strövområden, något sådant finns inte här.
          Mvh
          Fenja


          --------------------
          "För länge sen dyrkade Egyptierna katten som en gud.
          Det har katten aldrig glömt."
           
          Citera
          Anki på Öland
          Inlägg 12-11-2010, 14:40
          Länk hit: #238


          Medlem
          Antal inlägg: 6 847
          Medlem sedan:
          26-05-2004
          Medlem nr: 3 723



          CITAT (Fenja @ 12-11-2010, 14:14) *
          Jag gillar särskilt den sista bilden, hunden ser ut att flyga! Jag är lite avundsjuk på dina strövområden, något sådant finns inte här.
          Mvh
          Fenja

          Åkrarna vid vattnet funkar bara höst och vinter - övrig tid är dom fulla av bönder eller turister.....

          ps hon är nog min lilla flygande hund....
          Bifogad fil  hundar_8.jpg ( 10.53k ) Antal nedladdningar: 4


          Redigerat av Anki på Öland: 12-11-2010, 14:43


          --------------------
          Hundar och pelargoner....... sen är man sysselsatt året om :)
          Huserar på södra Öland

          mitt album
           
          Citera
          skånepåg
          Inlägg 12-11-2010, 14:50
          Länk hit: #239


          Medlem
          Antal inlägg: 5 158
          Medlem sedan:
          18-02-2009
          Medlem nr: 21 199



          En av min pappas hundar ^^
          Bifogade fil(er)
          Bifogad fil  Nemo.jpg ( 213.09k ) Antal nedladdningar: 18
           


          --------------------
          Pjater-Zon 1-2
           
          Citera
          Myosotis
          Inlägg 12-11-2010, 17:46
          Länk hit: #240


          Medlem
          Antal inlägg: 19 798
          Medlem sedan:
          30-09-2007
          Medlem nr: 12 674



          CITAT (Anki på Öland @ 11-11-2010, 15:28) *
          Bifogad fil  16.jpg ( 19.05k ) Antal nedladdningar: 63

          w00t.gif Så söt!! Flygande hund wub.gif


          --------------------
          Det ska gå.

           
          Citera

          14 sidor V  « < 10 11 12 13 14 >
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 06-07-2026, 18:00
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon