Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          14 sidor V  « < 11 12 13 14 >  
          Skriv svarNytt inlägg
          > Dagens Hundbild, 2010
          blomkronan
          Inlägg 12-11-2010, 17:58
          Länk hit: #241


          Medlem
          Antal inlägg: 3 467
          Medlem sedan:
          28-07-2008
          Medlem nr: 17 820



          Anki. Vad härligt för dina hundar att dom kan få rusa av sig så... smile.gif

          Jag lyckades yahoo.gif
          Bifogad fil  shaggy.JPG ( 261.22k ) Antal nedladdningar: 45

          ett kort på Shaggy utan att han tittar bort eller rullar sig i något giggle.gif
           
          Citera
          Myosotis
          Inlägg 12-11-2010, 18:23
          Länk hit: #242


          Medlem
          Antal inlägg: 19 798
          Medlem sedan:
          30-09-2007
          Medlem nr: 12 674



          yaay.gif Grattis! Är det första gången han är stilla på ett kort? Drogade du honom? crazy.gif Söt är han i alla fall.


          --------------------
          Det ska gå.

           
          Citera
          evelina
          Inlägg 13-11-2010, 16:15
          Länk hit: #243


          Medlem
          Antal inlägg: 1 990
          Medlem sedan:
          14-03-2004
          Medlem nr: 2 991



          Här kommer bild ifrån augusti, hela sommaren blev det kvällbad med oss.


          Hugo


          IMG_1684.JPG



          Rudolf börjar och simma i luften giggle.gif

          IMG_1686.JPG



          --------------------

          Mvh Evelina
          Odlar numera i zon 4
          Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt.
           
          Citera
          Irene_L
          Inlägg 15-11-2010, 17:46
          Länk hit: #244


          Medlem
          Antal inlägg: 4 111
          Medlem sedan:
          13-02-2005
          Medlem nr: 5 006



          Idag tog jag ett så gulligt kort på Milla när hon tittar ut genom hallfönstret!

          Bifogad fil  milla_i_f_nstret_ram.jpg ( 100.6k ) Antal nedladdningar: 16


          --------------------
          Irene sår och odlar i zon 3
           
          Citera
          Anki på Öland
          Inlägg 22-11-2010, 13:25
          Länk hit: #245


          Medlem
          Antal inlägg: 6 847
          Medlem sedan:
          26-05-2004
          Medlem nr: 3 723



          Här sitter jag bra - nära till mattes dator där glaset med jordnötter står så kan jag sno dom snabbt som ögat när matte reser sig och glömmer ställa bort dom......

          Bifogad fil  101121.jpg ( 79.19k ) Antal nedladdningar: 18


          Anki


          --------------------
          Hundar och pelargoner....... sen är man sysselsatt året om :)
          Huserar på södra Öland

          mitt album
           
          Citera
          Anki på Öland
          Inlägg 30-11-2010, 12:14
          Länk hit: #246


          Medlem
          Antal inlägg: 6 847
          Medlem sedan:
          26-05-2004
          Medlem nr: 3 723



          Det finns dom som älskar snön i alla fall.....


          Bifogad fil  101130_9.jpg ( 33.91k ) Antal nedladdningar: 22





          --------------------
          Hundar och pelargoner....... sen är man sysselsatt året om :)
          Huserar på södra Öland

          mitt album
           
          Citera
          Irene_L
          Inlägg 03-12-2010, 16:08
          Länk hit: #247


          Medlem
          Antal inlägg: 4 111
          Medlem sedan:
          13-02-2005
          Medlem nr: 5 006



          Härliga bilder!

          Här står Milla och tittar ut:
          Bifogad fil  milla_f_nstret_ram.jpg ( 134.76k ) Antal nedladdningar: 25


          Det här är Millas favoritplats! Här har hon bra koll på om det kommer någon!
          Ljusstaken har jag satt fast med sån där klet som man sätter upp affischer med så inte Milla ska kunna dra ner den av misstag!


          --------------------
          Irene sår och odlar i zon 3
           
          Citera
          Biggan_
          Inlägg 03-12-2010, 17:28
          Länk hit: #248


          Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem sedan:
          15-04-2005
          Medlem nr: 5 447



          CITAT (Anki på Öland @ 30-11-2010, 12:14) *
          Det finns dom som älskar snön i alla fall.....


          Dom ser ut att ha hur kul som helst!
          Det bästa är att dom är rena när dom kommer in!

          CITAT (Irene_L @ 03-12-2010, 16:08) *
          Här står Milla och tittar ut:


          Så vacker hon är! wub.gif


          --------------------
          Biggan
          *****************
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

           
          Citera
          Anki på Öland
          Inlägg 03-12-2010, 20:33
          Länk hit: #249


          Medlem
          Antal inlägg: 6 847
          Medlem sedan:
          26-05-2004
          Medlem nr: 3 723



          CITAT (Biggan_ @ 03-12-2010, 17:28) *
          Dom ser ut att ha hur kul som helst!
          Det bästa är att dom är rena när dom kommer in!......

          Och det blir rent inne för när snön som fastnar i pälsen smälter är golvet blött och då måste man ju torka upp det.... wink.gif


          --------------------
          Hundar och pelargoner....... sen är man sysselsatt året om :)
          Huserar på södra Öland

          mitt album
           
          Citera
          Biggan_
          Inlägg 03-12-2010, 20:51
          Länk hit: #250


          Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem sedan:
          15-04-2005
          Medlem nr: 5 447



          CITAT (Anki på Öland @ 03-12-2010, 20:33) *
          Och det blir rent inne för när snön som fastnar i pälsen smälter är golvet blött och då måste man ju torka upp det.... wink.gif

          Ja alltid är det nån hake! yes.gif


          --------------------
          Biggan
          *****************
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

           
          Citera
          Irene_L
          Inlägg 08-12-2010, 10:54
          Länk hit: #251


          Medlem
          Antal inlägg: 4 111
          Medlem sedan:
          13-02-2005
          Medlem nr: 5 006



          Milla älskar snön och att springa lös...det är livet! Igår passade jag på att filma henne! Ibland har jag lite svårt att hinna med! Hon tycker det är så roligt när jag går mot henne och låtsas att jag ska ta henne. Då rusar hon iväg igen!

          http://www.youtube.com/watch?v=jzxAh9zwicU

          Ja hon är härlig min lilla Milla! En riktigt glad hund!


          --------------------
          Irene sår och odlar i zon 3
           
          Citera
          Biggan_
          Inlägg 09-12-2010, 00:16
          Länk hit: #252


          Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem sedan:
          15-04-2005
          Medlem nr: 5 447



          Så härligt att se att hon blivit så frisk i sina ben!
          Hon är jättefin Irene! wub.gif


          --------------------
          Biggan
          *****************
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

           
          Citera
          omk
          Inlägg 09-12-2010, 02:21
          Länk hit: #253


          Medlem
          Antal inlägg: 3 549
          Medlem sedan:
          25-07-2010
          Medlem nr: 32 435



          Ojojoj, sicket litet charmtroll !!! wub.gif
          Och vilken energi !! Man blir ju helt utmattad själv ... sweatingbullets.gif


          --------------------
          Women and cats do as they please, men and dogs should relax and get used to the idea - Robert Heinlein
           
          Citera
          blomkronan
          Inlägg 09-12-2010, 08:47
          Länk hit: #254


          Medlem
          Antal inlägg: 3 467
          Medlem sedan:
          28-07-2008
          Medlem nr: 17 820



          CITAT (Irene_L @ 08-12-2010, 10:54) *
          Milla älskar snön och att springa lös...det är livet!

          Vad härligt att se wub.gif Hon är dig så trogen oxå, det är inte många meter hon springer förens hon vänder.

          CITAT (Myosotis @ 12-11-2010, 18:23) *
          yaay.gif Grattis! Är det första gången han är stilla på ett kort? Drogade du honom? crazy.gif Söt är han i alla fall.

          Ja han var nog lite drogad giggle.gif av hästarnas närvaro!

          Jag fick ett kort till på honom i veckan, där han var minde söt...
          Bifogad fil  shaggy_tomte.JPG ( 175.88k ) Antal nedladdningar: 23

          Det är det fulaste jag har sett!! rotfl.gif
           
          Citera
          Irene_L
          Inlägg 09-12-2010, 08:58
          Länk hit: #255


          Medlem
          Antal inlägg: 4 111
          Medlem sedan:
          13-02-2005
          Medlem nr: 5 006



          Ja ute när hon är lös kan det vara full fart men hon är så duktig och springer inte så långt! Det är så skönt att hennes ben är ok!
          Här inne kan hon vara en riktig soffpotatis! Förut när jag låg och vilade på soffan sov hon sååå gott på min arm! Myyyysigt! wub.gif

          Blomkronan...kul kort! tummenupp.gif Ser ut som han har tomteskägg! Nu fattas bara tomtemössan giggle.gif



          --------------------
          Irene sår och odlar i zon 3
           
          Citera
          blomkronan
          Inlägg 09-12-2010, 09:20
          Länk hit: #256


          Medlem
          Antal inlägg: 3 467
          Medlem sedan:
          28-07-2008
          Medlem nr: 17 820



          Fixat...
          Bifogad fil  shaggy_tomte_2.JPG ( 576.36k ) Antal nedladdningar: 27
           
          Citera
          Irene_L
          Inlägg 09-12-2010, 09:56
          Länk hit: #257


          Medlem
          Antal inlägg: 4 111
          Medlem sedan:
          13-02-2005
          Medlem nr: 5 006



          wub.gif Perfekt!!! giggle.gif


          --------------------
          Irene sår och odlar i zon 3
           
          Citera
          Biggan_
          Inlägg 09-12-2010, 12:55
          Länk hit: #258


          Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem sedan:
          15-04-2005
          Medlem nr: 5 447



          CITAT (blomkronan @ 09-12-2010, 09:20) *
          Fixat...
          Bifogad fil  shaggy_tomte_2.JPG ( 576.36k ) Antal nedladdningar: 27


          Pricken över i giggle.gif


          --------------------
          Biggan
          *****************
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

           
          Citera
          omk
          Inlägg 10-12-2010, 23:07
          Länk hit: #259


          Medlem
          Antal inlägg: 3 549
          Medlem sedan:
          25-07-2010
          Medlem nr: 32 435



          Vete katten (!) om jag skulle vilja ha besök av DEN tomten; han ser ju rent "sinnesrubbad" ut ... fear.gif
          Men han har fint skägg !! biggrin.gif
          Och gullig nos ... "Pussvänlig" ...

          Redigerat av omk: 10-12-2010, 23:08


          --------------------
          Women and cats do as they please, men and dogs should relax and get used to the idea - Robert Heinlein
           
          Citera
          Irene_L
          Inlägg 22-12-2010, 12:57
          Länk hit: #260


          Medlem
          Antal inlägg: 4 111
          Medlem sedan:
          13-02-2005
          Medlem nr: 5 006



          Just nu fäller Milla massor och hundhår ligger överallt i huset så idag borstade jag igenom den ordentligt och fick bort mycket päls som var löst! Det är ju lite synd att hon fäller just nu men det är inget att göra.



          På den översta bilden ser ni vad päls som hade lossat! Hon är inte så förtjust i att bli borstad och mest rädd är hon om sin svans. Men hon är duktig ändå och står ut med borstningen. Vi får ha lite viljornas kamp för hon är inte pigg på att stå still men jag vinner...hihi!
          På den undre vänstra bilden är hon färdigborstad. Oj mycket har förvunnit av henne!
          På den högra bilden kan ni se hur trött hon blev efteråt. Hon somnade utan att lägga ner huvudet!

          Redigerat av Irene_L: 22-12-2010, 13:02


          --------------------
          Irene sår och odlar i zon 3
           
          Citera

          14 sidor V  « < 11 12 13 14 >
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 06-07-2026, 17:52
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon