CITAT (Irene_L @ 08-12-2010, 10:54)

Milla älskar snön och att springa lös...det är livet!
Vad härligt att se

Hon är dig så trogen oxå, det är inte många meter hon springer förens hon vänder.
CITAT (Myosotis @ 12-11-2010, 18:23)


Grattis! Är det första gången han är stilla på ett kort? Drogade du honom?

Söt är han i alla fall.
Ja han var nog lite drogad

av hästarnas närvaro!
Jag fick ett kort till på honom i veckan, där han var minde söt...
shaggy_tomte.JPG ( 175.88k )
Antal nedladdningar: 23Det är det fulaste jag har sett!!