Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          14 sidor V  < 1 2 3 4 5 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Dagens Hundbild, 2010
          CurlySue
          Inlägg 19-02-2010, 16:23
          Länk hit: #41


          Medlem
          Antal inlägg: 577
          Medlem sedan:
          30-12-2005
          Medlem nr: 6 885



          Här är prinsessan på ärten.
          Bifogad fil  smulankudde.bmp ( 796.93k ) Antal nedladdningar: 40


          Redigerat av CurlySue: 19-02-2010, 16:24


          --------------------
          Kram
          Miss Curly Sue
           
          Citera
          Myosotis
          Inlägg 19-02-2010, 18:33
          Länk hit: #42


          Medlem
          Antal inlägg: 19 798
          Medlem sedan:
          30-09-2007
          Medlem nr: 12 674



          CITAT (blomsterrabatten @ 18-02-2010, 11:18) *
          ...här kommer en bild på min Bordercollie Trixa...

          Oj vad bra du lyckades fånga den där blicken!! w00t.gif Bordercollie är så häftiga.


          --------------------
          Det ska gå.

           
          Citera
          Irene_L
          Inlägg 21-02-2010, 11:26
          Länk hit: #43


          Medlem
          Antal inlägg: 4 111
          Medlem sedan:
          13-02-2005
          Medlem nr: 5 006



          Nu har jag lärt mig att filma med min kamera och lägga in filmen på Youtube. Här får ni se Milla när hon står i fönstret och tittar på husse när han skottar snö. Klicka på länken här under så ser du filmen:

          http://www.youtube.com/watch?v=KiQECOvdwgM

          Det är första filmen jag satt in på Youtube så jag är så stolt! Den är lite ljus ibland men det är så starkt ljus genom fönstret! Ni kan i alla fall få se hur Milla ser ut i verkligheten!


          --------------------
          Irene sår och odlar i zon 3
           
          Citera
          anne-li i olofst...
          Inlägg 21-02-2010, 11:43
          Länk hit: #44


          Medlem
          Antal inlägg: 1 610
          Medlem sedan:
          09-07-2003
          Medlem nr: 1 876



          Såååå fin hon är!!! smiley_small_hug.gif
           
          Citera
          Myosotis
          Inlägg 21-02-2010, 11:50
          Länk hit: #45


          Medlem
          Antal inlägg: 19 798
          Medlem sedan:
          30-09-2007
          Medlem nr: 12 674



          Söt hon är wub.gif Och så vuxen hon har blivit, hon var ju liten valp alldeles nyss!


          --------------------
          Det ska gå.

           
          Citera
          Ingela i Segersb...
          Inlägg 21-02-2010, 12:30
          Länk hit: #46


          Medlem
          Antal inlägg: 2 685
          Medlem sedan:
          25-01-2009
          Medlem nr: 20 750



          wub.gif wub.gif wub.gif
           
          Citera
          zissi
          Inlägg 21-02-2010, 14:19
          Länk hit: #47


          Medlem
          Antal inlägg: 3 077
          Medlem sedan:
          01-05-2005
          Medlem nr: 5 640



          kompiskram.gif bravo.gif wub.gif tummenupp.gif


          --------------------
          Balkong- och frilandsodling i zon 3
           
          Citera
          Biggan_
          Inlägg 21-02-2010, 15:17
          Länk hit: #48


          Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem sedan:
          15-04-2005
          Medlem nr: 5 447



          wub.gif oh Milla, nu har du blivit filmstjärna också! wub.gif
          ...ser fram emot uppföljaren Irene! yes.gif


          --------------------
          Biggan
          *****************
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

           
          Citera
          Inga från Närke
          Inlägg 21-02-2010, 17:58
          Länk hit: #49


          Medlem
          Antal inlägg: 3 807
          Medlem sedan:
          01-11-2002
          Medlem nr: 29



          Vilken filmstjärna Millan är men hon såg lite förlägen ut tyckte jag.

          Bifogar lite nytagna bilder på Nemo
          Bifogad fil  2010_02_21_Nemo_i_solen_bild_1.JPG ( 300.82k ) Antal nedladdningar: 15
          Bifogad fil  2010_02_21_P__promenad_bild_1.JPG ( 290.31k ) Antal nedladdningar: 23




          --------------------
          skriver Inga från Närke i zon 3-4
           
          Citera
          Myosotis
          Inlägg 22-02-2010, 21:36
          Länk hit: #50


          Medlem
          Antal inlägg: 19 798
          Medlem sedan:
          30-09-2007
          Medlem nr: 12 674










          --------------------
          Det ska gå.

           
          Citera
          blomsterrabatten
          Inlägg 23-02-2010, 19:59
          Länk hit: #51


          Medlem
          Antal inlägg: 31
          Medlem sedan:
          08-01-2009
          Medlem nr: 20 426



          CITAT (Meriona @ 18-02-2010, 12:20) *
          Oj vilken blick! Jag fick plötsligt en konstig känsla av att jag borde springa nånstans.... flirting.gif Till höger kanske?

          Hahaha ja kanske de elr kanske till vänster.;D


          --------------------
          Tjoo Madde!
          blomranka.gif

           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 23-02-2010, 21:35
          Länk hit: #52


          Gäster






          CITAT (Myosotis @ 22-02-2010, 21:36) *



          Nämen Lady, vad gör du där bakom snön egentligen? smiley_small_hug.gif
           
          Citera
          Anki på Öland
          Inlägg 23-02-2010, 21:58
          Länk hit: #53


          Medlem
          Antal inlägg: 6 847
          Medlem sedan:
          26-05-2004
          Medlem nr: 3 723



          På besök hos gammelmatte!

          Bifogad fil  100214_ozzi4.jpg ( 16.16k ) Antal nedladdningar: 14


          Anki

          Redigerat av Anki på Öland: 23-02-2010, 22:01
          Bifogade fil(er)
          Bifogad fil  100214_ozzi4.jpg ( 16.16k ) Antal nedladdningar: 12
           


          --------------------
          Hundar och pelargoner....... sen är man sysselsatt året om :)
          Huserar på södra Öland

          mitt album
           
          Citera
          Samsara
          Inlägg 23-02-2010, 22:42
          Länk hit: #54


          Medlem
          Antal inlägg: 633
          Medlem sedan:
          10-07-2006
          Medlem nr: 8 160



          Bifogad fil  December_010.JPG ( 859.68k ) Antal nedladdningar: 18



          Ny bild på Isak som nu har hunnit bli 8 månader smile.gif

          Redigerat av Samsara: 23-02-2010, 22:42
           
          Citera
          Irene_L
          Inlägg 24-02-2010, 09:58
          Länk hit: #55


          Medlem
          Antal inlägg: 4 111
          Medlem sedan:
          13-02-2005
          Medlem nr: 5 006



          Milla tycker om att titta på TV. Nu i OS-tider gillar hon konståkningen:

          http://www.youtube.com/watch?v=HPx1rjw0VXA

          Men hon tyckte jag störde lite mycket när jag filmade henne! giggle.gif


          --------------------
          Irene sår och odlar i zon 3
           
          Citera
          zissi
          Inlägg 24-02-2010, 10:25
          Länk hit: #56


          Medlem
          Antal inlägg: 3 077
          Medlem sedan:
          01-05-2005
          Medlem nr: 5 640



          wub.gif så rart!


          --------------------
          Balkong- och frilandsodling i zon 3
           
          Citera
          blomsterrabatten
          Inlägg 24-02-2010, 20:04
          Länk hit: #57


          Medlem
          Antal inlägg: 31
          Medlem sedan:
          08-01-2009
          Medlem nr: 20 426



          CITAT (Myosotis @ 19-02-2010, 18:33) *
          Oj vad bra du lyckades fånga den där blicken!! w00t.gif Bordercollie är så häftiga.

          Ja blicken är bra på bilden den visar verkligen att bordercollies har vallningen i sej.! Bordercollie är häftiga och vi har 4 st och snart kommer några till en av våra hundar ska få valpar och där i den kullen ska jag spara en valp!;D


          --------------------
          Tjoo Madde!
          blomranka.gif

           
          Citera
          blomsterrabatten
          Inlägg 24-02-2010, 20:11
          Länk hit: #58


          Medlem
          Antal inlägg: 31
          Medlem sedan:
          08-01-2009
          Medlem nr: 20 426



          Här kommer lite bilder på våra Bordercollie!:D
          Den lilla på bilden är samma hund som den svart, vit bruna hunden! Fast när hon var liten!;D
          Tror de var på alla hundarna!;D

          Redigerat av blomsterrabatten: 24-02-2010, 20:24
          Bifogade fil(er)
          Bifogad fil  MOA_DEC_05.jpg ( 33.88k ) Antal nedladdningar: 11
          Bifogad fil  IMG_1611_jpgKim7v.jpg ( 54.34k ) Antal nedladdningar: 9
          Bifogad fil  IMG_1145_jpgNell_nov_07.jpg ( 124.46k ) Antal nedladdningar: 10
          Bifogad fil  DSC07619___Kopia.JPG ( 71.87k ) Antal nedladdningar: 11
           


          --------------------
          Tjoo Madde!
          blomranka.gif

           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 24-02-2010, 22:21
          Länk hit: #59


          Gäster






          Vilken ras är den trefärgade? Bordercollie plus något annat? För visst är väl den rasen alltid svartvit?

          Jättefina kort och jättefina hundar! wub.gif


          Jag har varit och hälsat på en liten valp hela kvällen, en 13-veckors Cavalier King Charles Spaniel. Himmel och jösses vad han var söt och charmig. yahoo.gif Hade han fått plats i handväskan så hade han inte blivit kvar där.... Fast de hade nog vetat var de skulle leta gissar jag. Tyvärr är min kamera i fjällen med sonen, annars kunde jag bidraga med en bild på honom. Kanske kan jag fjäska med väninnan så att hon mailar mig en. wub.gif
           
          Citera
          Maggan H
          Inlägg 25-02-2010, 10:18
          Länk hit: #60


          Medlem
          Antal inlägg: 4 173
          Medlem sedan:
          28-09-2003
          Medlem nr: 2 369



          När grannens valp smet in till oss blev jag livrädd i början, trodde min stora skulle hugga den!

          Bifogad fil  P6160001.JPG ( 880.88k ) Antal nedladdningar: 29




          Och visst ser det ut som om hon skulle bita, men de blev världens kompisar. Ingen nytagen bild men i uppfostringssyfte säger den allt-det ÄR jag som bestämmer!
          Bifogad fil  P6160006.JPG ( 845.44k ) Antal nedladdningar: 15


          Redigerat av Maggan H: 25-02-2010, 10:16


          --------------------
          MVH Maggan

          Bor och odlar i zon 1 NÖ Skåne
           
          Citera

          14 sidor V  < 1 2 3 4 5 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 06-07-2026, 10:30
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon