Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

2 sidor V  < 1 2  
          Skriv svarNytt inlägg
          > Vad tycker ni om Elisabeth Höglund?, ...får hon verkligen "sparken" pga åldern??
          Aqvakul
          Inlägg 13-02-2010, 10:50
          Länk hit: #21

Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem nr: 12 751

CITAT (*Stintan* @ 13-02-2010, 10:41) *
          Jag tycker ju att Elisabeth Höglund är en frisk fläkt i TV, hon bjuder på sig själv och är den hon är och jaaa det har man rätt att vara även när man är 65. Hon sticker ut lite men det är ju en del av henne.

Vad är det som skulle göra de andra två "programledarna" i Förkväll så mycket bättre än EH. En avdankad miss universum och ett "avhoppat"? lets dans-proffs som båda helt saknar journalistiskt kunnade och inte ens kan stava till ordet intervjuteknik. TV-4 är uppenbarligen en kanal för det "vackra folket". Jag är glad att jag har en OFF-knapp på min TV.

Huvudet på spiken, Stintan! tummenupp.gif

--------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

zon 1

Citera
          Gillan
          Inlägg 13-02-2010, 11:06
          Länk hit: #22

Medlem
          Antal inlägg: 7 413
          Medlem nr: 6 203

Jag tycker ju att Elisabeth Höglund är en frisk fläkt i TV, hon bjuder på sig själv och är den hon är och jaaa det har man rätt att vara även när man är 65. Hon sticker ut lite men det är ju en del av henne.

Vad är det som skulle göra de andra två "programledarna" i Förkväll så mycket bättre än EH. En avdankad miss universum och ett "avhoppat"? lets dans-proffs som båda helt saknar journalistiskt kunnade och inte ens kan stava till ordet intervjuteknik. TV-4 är uppenbarligen en kanal för det "vackra folket". Jag är glad att jag har en OFF-knapp på min TV.

Önskar jag hade sagt detsamma före dig tummenupp.gif laugh.gif

--------------------
          F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri /Gillan,zon 3-4
          De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!

Citera
          Alba
          Inlägg 13-02-2010, 11:20
          Länk hit: #23

Medlem
          Antal inlägg: 11 250
          Medlem nr: 8 513

CITAT (sqrulan @ 13-02-2010, 10:19) *
          Jag är väl inget Elisabeth fans precis, jag tycker att hon är tråkig och att hon inte passade in i just detta program. Ibland kanske man måste inse fakta och gå vidare. Hon kanske passar bättre i något annat program för jag kom på mej med att gå ifrån och göra nåt annat då hon var fram i rutan. dunno.gif

För mig var det precis tvärtom - jag såg programmet för att hon var med.
          Det är ju så att vi retar upp oss över olika saker och personer på TV.
          Det finns andra personer som gör at jag väljer bort program. Ibland kan det vara bara någon liten grej som gör att man stör sig på en person i TV.

tummenupp.gif

Citera
          netaave
          Inlägg 13-02-2010, 12:19
          Länk hit: #24

Medlem
          Antal inlägg: 8 016
          Medlem nr: 3 244

Tror hon är överkvalificerad i sammanhanget, hon har ju ett kunnande och en erfarenhet långt över de andras kompetens.
          Tycker om henne för hon är alltid ordentligt påläst för det jobb hon gör, hon gör sig inte till och står för den hon är.
          Klart överkvalificerad för TV4 tyvärr, kanalen borde tänka om och satsa på kompetens i stället för den utseende och åldersfixering som verkar råda där.

När hon får fler kommentarer om utseende och hår än sin kompetens förstår jag att hon ledsnar.

--------------------

Citera
          Solstorm
          Inlägg 13-02-2010, 14:09
          Länk hit: #25

Medlem
          Antal inlägg: 2 933
          Medlem nr: 13 452

Jag tycker att hon är mycket bra på att göra reportage om olika saker. Hon var väldigt bra när hon rapporterade om bostadsmarknaden för nyterna för länge sedan. Tyvärr så tycker jag att hon är riktigt dålig som intervjuare och dålig på small talk. Det lilla jag har sett av förkväll tycker jag är riktigt dåligt. Fjantiga programledare allihop.

Citera
          Christina i Taxi...
          Inlägg 13-02-2010, 14:42
          Länk hit: #26

Medlem
          Antal inlägg: 3 894
          Medlem nr: 3 702

CITAT (Solstorm @ 13-02-2010, 14:09) *
          Jag tycker att hon är mycket bra på att göra reportage om olika saker. Hon var väldigt bra när hon rapporterade om bostadsmarknaden för nyterna för länge sedan. Tyvärr så tycker jag att hon är riktigt dålig som intervjuare och dålig på small talk. Det lilla jag har sett av förkväll tycker jag är riktigt dåligt. Fjantiga programledare allihop.

Instämmer till 100%!

--------------------
          När tillgången på ord är större än efterfrågan är det dags att vara tyst!
          MIN HEMSIDA - VÄLKOMMEN!

Citera

2 sidor V  < 1 2
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 27-07-2025, 15:42

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon