CITAT (sqrulan @ 13-02-2010, 10:19)

Jag är väl inget Elisabeth fans precis, jag tycker att hon är tråkig och att hon inte passade in i just detta program. Ibland kanske man måste inse fakta och gå vidare. Hon kanske passar bättre i något annat program för jag kom på mej med att gå ifrån och göra nåt annat då hon var fram i rutan.

För mig var det precis tvärtom - jag såg programmet för att hon var med.
Det är ju så att vi retar upp oss över olika saker och personer på TV.
Det finns andra personer som gör at jag väljer bort program. Ibland kan det vara bara någon liten grej som gör att man stör sig på en person i TV.
CITAT (*Stintan* @ 13-02-2010, 10:41)

Jag tycker ju att Elisabeth Höglund är en frisk fläkt i TV, hon bjuder på sig själv och är den hon är och jaaa det har man rätt att vara även när man är 65. Hon sticker ut lite men det är ju en del av henne.
Vad är det som skulle göra de andra två "programledarna" i Förkväll så mycket bättre än EH. En avdankad miss universum och ett "avhoppat"? lets dans-proffs som båda helt saknar journalistiskt kunnade och inte ens kan stava till ordet intervjuteknik. TV-4 är uppenbarligen en kanal för det "vackra folket". Jag är glad att jag har en OFF-knapp på min TV.