Hejsan!
Jag har tänkt att lägga stenplattor på en sida av växthuset och som i en gång och ha lite jord på en sida och stenplattor på en sida...det jag har sett nu är att många pratar om "grunden", jag vet inte riktigt vad grunden är i växthuset, köpte huset i höstas och hann inte med så mycket i trädgården som man skulle vilja.
Men dom har haft jordbädd i hela växthuset, hade bara tomater däri där dom hade gödslat med gräsklipp.
Finns även en vinranka där som inte alls mådde bra i höstas, fick nå mögel på sig. Men hursomhelst vill vi inte ha kvar vinrankan så den kommer att åka ut till ett nytt ställe, men min fundering är, kan jag inte lägga stenar med det underlag som man ska göra när man lägger sten, alltså grus och sedan fylla på med jord där jag ska ha mina bäddar?? Är det någon som förstår vad jag menar??

Blir lite otydlig här kanske....men blir det fel om jag skulle göra så? Eller har det mindre betydelse när det inte är DIREKT under bädden??
Mycket tacksam för alla synpunkter och tips! Funderar också om det är nån som vet någon bra sida med lite växthusinredning, tips och bilder osv??
Mvh Camilla