CITAT (Sussie F-Flower @ 20-02-2010, 22:46)

Förstår fullkomligt din frustration!!!! Måste känna för dj*****!!!
Det för ju med sig sååå mycket extra kostnader samt så mycket extra arbete. Den tiden och för dom pengarna har man ju kunnat gjort lite andra trevliga saker för....
Att det snart är vår känns nog inte som någon större glädje efter allt detta helvete...
Hoppas att det löser sig på bästa möjliga sätt, Zaaritha!
Jag är också döless på all snö nu!

Det tar
aldrig slut, känns det som. Det blåser och driver... men jag ska väl inte klaga, för taken ligger forfarande där dom ska vara...

Än...

Instämmer helt med Sussie. Har sambon på USÖ och det är inte kul när denna snön har vräkt ner. Men som tur är har man snäll granne som hjälper mig och konstigt nog så plogade de redan kl. 05,30-06,00 idag så att man kan gå i alla fall på vägen. Men möta en bil om man ska åka det går inte, och hur det ska blir när allting ska töa och reningsverken ska ta emot allt + lite till.
Tänker också på alla som har garage i källarna och infarterna sluttar från vägen, de kommer inte att ha kul i vår. Min granne ska flytta i slutet på mars och har hela sin garagenerfart igensnöad och är ensamstående. Hon kommer får jobb för hon måste ju ta ut allt hon har i källarplanet och det går inte ta trappvägen.
Bit ihop alla ni som misströstar som sagt det kommer en vår men lite sent kanske.