CITAT (Inga från Närke @ 02-06-2010, 23:01)

Visst får du det men så här står det just på Småprat i denna avdelningen " Prat i största allmänhet. Ej trädgårdrelaterat! " så jag uppfattar det som att det ej skall vara trädgård över huvud taget det finns ju Småprat för det så att man enkelt kan hitta vad man söker m.m.
Till mamamaggan:
"Vi kanske ska ha regler för vilka frågor vi får ställa också ? Typ i dag får vi bara fråga om syréner och i mogon om växthus osv." skriver du.
Regler finns och det är att lägga dem i rätt tråd och avdelning. Syrener i prydnadsbuskar och västhus i växthustråden svårar är det inte.
syftet med mina bilder är inte ''trädgårdsrelaterat'' utan att jag visar bilder i en tråd som heter dagens foto, där visar jag ''min dagens bild'' och ''mina konstverk''. olyckligtvis så råkar det vara på växter och blommor och ibland djur/natur. ska det va efter kategori så får man ju inte visa nåt alls då vi har en trädgårdsavdelning, en naturavdelning, en husdjursavdelning, en fotoavdelning. eller ska jag lägga samtliga mina bilder i fotoavdelningen ? även sådant som visar hur man tar sticklingar ? det är ju ändå ett foto.
att det flyter över lite inom rimliga gränser gör inte mig nåt. exempel som denna tråd. det är ju skillnad på att visa en bild på sin trädgård i en sådan här tråd än att fråga om ohyra på krukväxter i småprat.
men om det finns en gammal tråd i småprat om trädgård där man ska visa bilder så får jag väl gå över till den.