CITAT (Skruttis @ 24-01-2013, 09:07)

Det kanske inte ens är nödvändigt att märka henne. Du har ju en väldigt säker identifiering ändå.
Du får så gärna överta vår cd-skiva om du vill. Skicka bara ett PM med adress till mig så skickar jag den.
Jag tänker ofta på lilla Killer Q och vi här håller tummar och tassar för att hon hämtar sig snabbt och bra!
Hihi, hon är lätt att identifiera, ja. Men tänkte nog låta öronmärka henne ändå när hon kastreras. Det syns ju tydligt. Har svårt att tro att hon kommer gå långt numera, det gjorde hon ju inte ens innan. Vi får hålla kollen så inte andra katter som stryker här blir elaka, då får vi hitta på något. Har tänkt göra lite olika krypin runtom så hon kan rädda sig lättare mot tex. räv även om de sagt att det ska gå fint vill vi inte chansa.
Nu är favoritplatsen under elementet på en pläd, men hon hoppetihoppar runt emellanåt och kommer när jag lockar. Hoppas nog på mer älg för hon stirrar helt oförstående när jag langar fram burkmaten. Skatorna är glada numera, för de får maten som mest blir för gammal. Nu öppnar jag ingen mer burk!!!!
Rå strömming är det ok? Kom just på att jag har det i frysen.
Tack, så go du är du får PM Skruttis!
Pågen, har jag sveriges enda icke matgalna katt?? Eller har jag inte kommit på rätt sort än (hon äter torrfodret mer och mer nu).