Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

2 sidor V  < 1 2  
          Skriv svarNytt inlägg
          > blondinblunder ;)
          Motti
          Inlägg 14-05-2010, 21:58
          Länk hit: #21

Medlem
          Antal inlägg: 10 802
          Medlem nr: 16 563

dunno.gif ja all sin da som det kan bli blush.gif

Citera
          Nostalgia
          Inlägg 14-05-2010, 22:30
          Länk hit: #22

Medlem
          Antal inlägg: 2 833
          Medlem nr: 10 222

Ja du Motti rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif satt och funderade på om vi var släkt på något sätt g.gif men jag antar att det är det där med hårfärgen giggle.gif har gjort mååånga blondinblunder jag också men det bjuder jag så gärna på biggrin.gif

En gång blev jag stoppad i en poliskontroll och polisen som stoppade mig bad om mitt körkort
          -Visst varsegod sa jag
          Polisen granskade kortet lääänge och sa till sist : Du har verkligen förändrats sedan där här togs biggrin.gif
          Gissa om jag blev sur ranting.gif klart jag förändrats, kortet var minst 8 år gammalt, men sååå förändrad ranting.gif förstod inte hur han kunde stå där och vara så oförskämd
          Polisen som antagligen läste mina tankar vände snabbt på kortet och undrade försiktigt om jag möjligen inte hade ett till körkort i väskan?
          Ojj jag tittar på kortet jag lämnat fram och det var min mans körkort duh.gif
          Fick snabbt fram mitt eget körkort och sträckte fram det till polisen och berättade då att jag senare på dagen skulle in på banken och ta ut pengar åt min man på hans konto och det var därför jag hade hans körkort på mig.

Med alla kort som jag använder mig av idag så kan det bli riktigt snurrigt ibland wacko.gif men som någon skrev det är skönt att veta att man inte är ensam giggle.gif

Citera
          Motti
          Inlägg 14-05-2010, 23:05
          Länk hit: #23

Medlem
          Antal inlägg: 10 802
          Medlem nr: 16 563

rotfl.gif Oj vad den Polisen måste ha undrat om skägg och sånt giggle.gif Nyrakad i dag tjejen rotfl.gif Jag har mer sådana där dumma grejer men en del är bara för pinsamma att berätta (tror jag) -fear-.gif

Citera
          Uggi
          Inlägg 15-05-2010, 08:50
          Länk hit: #24

Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem nr: 19 305

Motti, berätta du, vi skall inte tala om det för någon. flirting.gif

--------------------

Citera
          pejori
          Inlägg 15-05-2010, 11:06
          Länk hit: #25

Medlem
          Antal inlägg: 19 528
          Medlem nr: 2 682

Skönt att se att man inte är helt ensam om tabbarna. Bilen har jag lyckats med också, då maken flyttade sin något ovanliga Volvo och en identisk stod där när jag kom ut.
          Ny inredning och en hund hade jag fått, och reagerade inte alls, utan slog mig tillrätta i fel bil. crying.gif

CITAT (Nostalgia @ 14-05-2010, 23:30) *
          Ja du Motti rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif satt och funderade på om vi var släkt på något sätt g.gif men jag antar att det är det där med hårfärgen giggle.gif har gjort mååånga blondinblunder jag också men det bjuder jag så gärna på biggrin.gif

En gång blev jag stoppad i en poliskontroll och polisen som stoppade mig bad om mitt körkort
          -Visst varsegod sa jag
          Polisen granskade kortet lääänge och sa till sist : Du har verkligen förändrats sedan där här togs biggrin.gif
          Gissa om jag blev sur ranting.gif klart jag förändrats, kortet var minst 8 år gammalt, men sååå förändrad ranting.gif förstod inte hur han kunde stå där och vara så oförskämd
          Polisen som antagligen läste mina tankar vände snabbt på kortet och undrade försiktigt om jag möjligen inte hade ett till körkort i väskan?
          Ojj jag tittar på kortet jag lämnat fram och det var min mans körkort duh.gif
          Fick snabbt fram mitt eget körkort och sträckte fram det till polisen och berättade då att jag senare på dagen skulle in på banken och ta ut pengar åt min man på hans konto och det var därför jag hade hans körkort på mig.

Med alla kort som jag använder mig av idag så kan det bli riktigt snurrigt ibland wacko.gif men som någon skrev det är skönt att veta att man inte är ensam giggle.gif

Klockren. rotfl.gif rotfl.gif a0a.gif

--------------------
          Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare.
          Bor i zon 2

Citera
          Meriona
          Inlägg 15-05-2010, 17:39
          Länk hit: #26

Gäster

Ärligt talat vilka stollar vi är här på odla.... smiley_small_hug.gif rotfl.gif

Citera
          Peztis
          Inlägg 15-05-2010, 18:41
          Länk hit: #27

Medlem
          Antal inlägg: 8 521
          Medlem nr: 20 608

Pejjan! You go girl!!!

Jag satt faktiskt och tänkte igår kväll när jag läst om det med bilen att detta var något du skulle kunna göra!!! Är ni släkt, kanske? giggle.gif

T o m min man drog på smilbanden när jag berättade om denna händelse och han är så HIMLA TORR!!!! rotfl.gif

--------------------

* ~~~ * Besök gärna min blogg bladsomblad.blogspot.com * ~~~ *

Citera

2 sidor V  < 1 2
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 03-08-2025, 13:22

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon