Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

2 sidor V  < 1 2  
          Skriv svarNytt inlägg
          > Finns de värkligen tjejer som vill ha orefarna killar?, ger snart upp
          Solstorm
          Inlägg 17-05-2010, 10:43
          Länk hit: #21

Medlem
          Antal inlägg: 2 933
          Medlem nr: 13 452

Det finns ju kvinnor med begränsad erfarenhet också, kanske trivs de bättre tillsammans med någon som inte är någon storcasanova.

Många år sedan jag var singel nu men jag kan ändå känna att casanovor som ligger runt och skryter med sina erövringar ger mig avsmak. Erfarenheten har lärt mig att de inte brukar vara den trogna typen och absolut inget att satsa på.

Om det är en datingsite du skrivit på så brukar där nog finnas betydligt fler killar än tjejer på de sidorna och det är nog väldigt många killar som inte får något napp där. Satsa på något intresse du har och försök få kompisar där istället. Rätt vad det är så träffar man kanske på kompisens kusins kompis eller nått som kan vara av intresse.

Citera
          Eva-Helene
          Inlägg 17-05-2010, 10:52
          Länk hit: #22

Medlem
          Antal inlägg: 6 295
          Medlem nr: 11 365

CITAT (aanderss @ 17-05-2010, 11:28) *
          ... jag blev ju dumpat utan att veta varför och det var ju hennes kompis som sa de till mig. sådant är inte vackert.

Nämen! Fy så hemskt! Det var riktigt ruttet gjort! ranting.gif
          Du aanderss, vilken tur ändå att hon visade vilken rutten typ hon var innan det hade gått längre tid!

Och så det här med kvinnor visa oerfarna/erfarna män - det är så olika så! Mitt råd till dig: börja inte prata sex förrän ni träffats ett par/tre gånger. Många killar börjar med sexpratet redan efter tre meningar wacko.gif Det är inte att visa sig seriös. nono.gif
          Och, sist men inte minst: när du träffat någon som lyssnar på vad du har att säga och som du gillar att lyssna på vad hon har att säga - är det något att bygga på! kompiskram.gif

--------------------
          Ju mer du vet, ju mindre förstår du (Zhuang Zi)

cancer.gif

Citera
          Orkidétjuven
          Inlägg 17-05-2010, 10:53
          Länk hit: #23

Medlem
          Antal inlägg: 1 546
          Medlem nr: 14 192

Jag tröttnade på tjejer. Killar är lättare att förstå och jag vet hur de funkar, haha... coolgleam.gif

Citera
          aanderss
          Inlägg 17-05-2010, 11:39
          Länk hit: #24

Medlem
          Antal inlägg: 29 979
          Medlem nr: 8 994

jaha men jag är inte lagt på de hållet

Citera
          Orkidétjuven
          Inlägg 17-05-2010, 11:40
          Länk hit: #25

Medlem
          Antal inlägg: 1 546
          Medlem nr: 14 192

Nu var det iof delvis ett skämt, men det var inte jag heller först. Inte förrän jag provat:P

Citera
          aanderss
          Inlägg 17-05-2010, 11:41
          Länk hit: #26

Medlem

CITAT (Eva-Helene @ 17-05-2010, 11:52) *
          Nämen! Fy så hemskt! Det var riktigt ruttet gjort! ranting.gif
          Du aanderss, vilken tur ändå att hon visade vilken rutten typ hon var innan det hade gått längre tid!

Och så det här med kvinnor visa oerfarna/erfarna män - det är så olika så! Mitt råd till dig: börja inte prata sex förrän ni träffats ett par/tre gånger. Många killar börjar med sexpratet redan efter tre meningar wacko.gif Det är inte att visa sig seriös. nono.gif
          Och, sist men inte minst: när du träffat någon som lyssnar på vad du har att säga och som du gillar att lyssna på vad hon har att säga - är det något att bygga på! kompiskram.gif

det var hon som började prata om sex. jag var inte alls inställd på de. de verkade som att hon ville testa en om ni fattar vad jag menar

Citera
          TheLan
          Inlägg 17-05-2010, 11:53
          Länk hit: #27

Medlem
          Antal inlägg: 189
          Medlem nr: 22 965

Får nog säga ut i från min egen erfarenhet med det andra könet och förhållanden att det som håller är VERKLIGEN inte med killar som är erfarna. Mina längsta förhållanden har varit med killar som har varit mindre erfarna. Mitt längsta förhållande ( 4 år ) var tillsammans med en kille som hade varit med 1 tjej innan mig och det var ett jättebra förhållande men så händer det ju att känslor svalnar. Inget man kan råda över.

Om det bara gäller sex och inget annat så visst då e det väl mer intressant med en kille med erfarenhet men själv har jag aldrig riktigt fattat det där med " bara sex".

Om dom inte vill ha dig för att du inte är lika erfaren så är dom inget att ha aanderss!! För då e dom ganska korkade. En kille som inte är så erfaren kan man ju faktiskt lättare lära vad man själv tycker om. Så länge båda är öppna för att testa saker så spelar erfarenhet ingen som helst roll. Man måste ju ändå lära känna sin partner sexuellt. Ingen är likadan när det kommer till det ämnet och alla tycker om olika saker och så.

Stå på dig och ge inte upp!! Hon finns där ute någonstans smile.gifsmile.gif

--------------------

Citera
          aanderss
          Inlägg 17-05-2010, 12:08
          Länk hit: #28

Medlem

CITAT (TheLan @ 17-05-2010, 12:53) *
          Får nog säga ut i från min egen erfarenhet med det andra könet och förhållanden att det som håller är VERKLIGEN inte med killar som är erfarna. Mina längsta förhållanden har varit med killar som har varit mindre erfarna. Mitt längsta förhållande ( 4 år ) var tillsammans med en kille som hade varit med 1 tjej innan mig och det var ett jättebra förhållande men så händer det ju att känslor svalnar. Inget man kan råda över.

Om det bara gäller sex och inget annat så visst då e det väl mer intressant med en kille med erfarenhet men själv har jag aldrig riktigt fattat det där med " bara sex".

Om dom inte vill ha dig för att du inte är lika erfaren så är dom inget att ha aanderss!! För då e dom ganska korkade. En kille som inte är så erfaren kan man ju faktiskt lättare lära vad man själv tycker om. Så länge båda är öppna för att testa saker så spelar erfarenhet ingen som helst roll. Man måste ju ändå lära känna sin partner sexuellt. Ingen är likadan när det kommer till det ämnet och alla tycker om olika saker och så.

Stå på dig och ge inte upp!! Hon finns där ute någonstans smile.gifsmile.gif

nä då jag ger inte upp även om man ibland har lust till det

Citera
          Anma
          Inlägg 17-05-2010, 13:42
          Länk hit: #29

Medlem
          Antal inlägg: 10 260
          Medlem nr: 5 642

Ja men det kanske är just det du ska göra, ge upp. Att hitta en tjej alltså.

Jag var singel i ett år drygt och letade efter en kille lite så där halvdesperat, tyckte att singellivet var urtrist. Men så började jag att trivas med mig själv och med att bo själv och allt omkring. Bestämde mig för att vara singel i minst ett år och så klart gick det inte lång tid förrän han med stort H ramlade över mig, det var december -92, och sedan dess har jag inte varit singel en minut. Han flyttade in på en gång, fast officiellt var det först efter en månad. giggle.gif

Så kan det också gå.

Citera
          aanderss
          Inlägg 17-05-2010, 15:47
          Länk hit: #30

Medlem

CITAT (Anma @ 17-05-2010, 14:42) *
          Ja men det kanske är just det du ska göra, ge upp. Att hitta en tjej alltså.

Jag var singel i ett år drygt och letade efter en kille lite så där halvdesperat, tyckte att singellivet var urtrist. Men så började jag att trivas med mig själv och med att bo själv och allt omkring. Bestämde mig för att vara singel i minst ett år och så klart gick det inte lång tid förrän han med stort H ramlade över mig, det var december -92, och sedan dess har jag inte varit singel en minut. Han flyttade in på en gång, fast officiellt var det först efter en månad. giggle.gif

Så kan det också gå.

låter riktigt trevligt

Citera

2 sidor V  < 1 2
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 04-08-2025, 02:10

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon