Medlem
Antal inlägg: 276
Medlem nr: 2 591
Tacksam för tips om odlings-/trädgårdslitteraturinriktad bokhandel inom resp. utom Sverige med skyltfönster ut mot www som har bredare sortiment än de övriga. Tingstäde
--------------------
Bättre en spade i handen än 10 i boden. What doesn´t kill you makes you stronger.
Green fingers are the extensions of a verdant heart. (Russell Page) I think that I shall never see A poem lovely as a tree. (Joyce Kilmer) There are always flowers for those who want to see them! (Henri Matisse)
Medlem
Antal inlägg: 5 498
Medlem nr: 20
Glöm inte www.pricerunner.com förutom bokfynd.nu
Det är så här att dessa fina sökmotorer som skall söka billigaste priset inte har med 'alla' internetbokhandlare.
Till min stora förvåning är dte ofta(inte alltid men ofta) lika billigt att köpa ifrån adlibris än att ta ifrån england med allt extra porto etc.
T a tex en bok som jag funderar på att shoppa: Complete Patio book utgiven av Sunset. Klickar man på bokfynd.nu så får man upp en mängdd amerikanska ställen, första billgiaste är www.amazon.co.uk varför är de billigast? Jo de visar itne sina priser med MOMS utan dte läggs på vid checkout.
Medlem
Antal inlägg: 1 990
Medlem nr: 24
CITAT (Tingstäde @ 14-01-2004, 20:42)
Heders, tjejer!
Då återstår bara att knåpa ut var man billigast hittar "Moss gardening". Tingstäde
Moss gardening är absolut värd att betala för! Har du läst min mossiga artikel också där jag lovordar boken?
--------------------
Sylvia, zon 1
Green fingers are the extensions of a verdant heart. (Russell Page) I think that I shall never see A poem lovely as a tree. (Joyce Kilmer) There are always flowers for those who want to see them! (Henri Matisse)