IsaacLLL
Var på Nördkväll hos Elgiganten och SweClockers den 13/5 och tog en kort video när Navimow X4 körde runt.

Tyckte faktiskt den såg riktigt cool ut i verkligheten. Den rullade jämnt och stabilt över ytan, inte alls nervöst eller hackigt. Fick en ganska bra känsla av kvalitet när man såg den på nära håll också.

Har inte varit superinsatt i robotgräsklippare tidigare, men efter att ha sett X4 live förstår jag ändå varför folk blir nyfikna. Kändes som en rätt smart grej om man vill slippa lägga tid på klippningen hela tiden 😄🌿
paperiogame
CITAT (IsaacLLL @ 25-05-2026, 17:24) *
Var på Nördkväll hos Elgiganten och SweClockers den 13/5 och tog en kort video när Navimow X4 körde runt.

Tyckte faktiskt den såg riktigt cool ut i verkligheten. Den rullade jämnt och stabilt över ytan, inte alls nervöst eller hackigt. Fick en ganska bra känsla av kvalitet när man såg den på nära håll också.
paper io
Har inte varit superinsatt i robotgräsklippare tidigare, men efter att ha sett X4 live förstår jag ändå varför folk blir nyfikna. Kändes som en rätt smart grej om man vill slippa lägga tid på klippningen hela tiden 😄🌿

Kul att höra en verklig upplevelse av X4 — tycker också den verkar betydligt stabilare och mer genomtänkt än många andra robotklippare jag sett på mässor tidigare.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon