Ingrid på Västkusten
www.baumaux.com

Ljuvlig fransk grönsaks och blomkatalog som gör en alldeles vansinng. Gamla som nya sorter med urfina färgbilder.

Porto till oss 9 Euro 'oavsett' (var så förr i alle fall)

Hälsar Ingrid
sanna
Dregelkatalog... laugh.gif laugh.gif laugh.gif
På pricken, Ingrid!
Vi odlingsintresserade är nog inte riktigt normala... biggrin.gif

Sanna
Eva i Västerås
Jo, jag satt hela kvällen igår och rådbråkade skolfranskan.
Men billiga är dom INTE!
Sen vet man ju inte vilka sorter som går här. Men det är fantastisk skönlitteratur!
Och nog var jag tvungen att vika några hundöron för intressanta saker i alla fall.
Solros med jätteblommor och jättefrön(!) bl.a.
Maria i Helsingborg
Man sitter som en törstande på en öde ö här.......nu är champagnen beställd laugh.gif
Oh la la!
Ingrid på Västkusten
Vill nog ändå säga att om man tittar på priser så skall man även titta på mängder. Det vi köper kanske 0,5 gram av innehåller deras påsar kanske TRE gram utav. Åsså ett lite högre pris.
Jag rekommenderar inte att köpa Canna utav dem för de är sällan bra ifårn nån postorderfirma.....men grönsaksfröerna är himla bra sort på.

Ja!

Mera kataloger åt folket!!! Förresten talar jagitne ett spår franska ;-)

Ytterligare ett mått på planttokigheterna man klarar av att beställa ifårn en katalog på ett språk man itne talar!!!

Hälsar Ingrid
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon