Full version: Hjälp!
Dilara
Detta är inte första gången. Jag går in i odlas forum, och så är jag inloggad som någon annan här på forumet!!! sos.gif Varför blir det så? Jag delar inte dator med någon, men däremot så delar jag internet med andra! Låter konstigt, det borde ju inte vara så. Men kan det bero på det? Trevligt iaf att jag har en granne som är här på odla...
andersen
Om du har trådlöst nät, så borde du ändra till krypterat, det är inte så roligt att dela internät med andra, om Polisen ringer på och vill leta barnporr i din dator=risken finns.
Dilara
Ja, det är trådlöst nätverk. Tyvärr inte skyddat verkar det som. Får nog be någon att fixa det snarast!
Gossen Ruda
Om du loggar ur dig och sen loggar in med din riktiga identitet blir det nog bra. Glöm dock inte att logga ur när du sen stänger av datorn annars blir den andra personen du.
Berith
Är det Dilara som är fel? Eller är det den rätta? Låter ju helmysko...
Dilara
Dilara är helt klart den RÄTTA! Skulle aldrig få för mig att skriva med någon annans konto, jag loggar ut direkt. Och jag har alltid loggat ut efter varje besök här. Har bett om hjälp nu att skydda mitt trådlösa nätverk.
Berith
Ok, då förstår jag. tummenupp.gif Trodde att nån kanske försökte skriva här och det hela tiden blev nån annans namn.

Hoppas det löser sej!
Dilara
Nu har jag fått hjälp och det har trixats och fixats med min internet. Jag är även ofta inne på msn/hotmail och det har tyvärr hänt samma sak där, vilket är anledningen till att jag reagerade! Men nu ska min internet vara skyddad via lösenord och sådant, vilket jag hoppas gör susen!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon