Full version: Rosor
svennis
Nu börjar det blomma över allt... biggrin.gif o solen skiner o jag har betalat räkningarna ..

vita 6.JPG

zissi
Ja, vad mer kan man önska av livet happy.gif

Otroligt vackra rosor du har wub.gif

kerstin z5-6
MMMMMMMMMMMMMMM Så fina!
svennis
Vad skönt att vi får ha Kungahuset kvar.. yes.gif
Syvdal.JPG

Kajsa
Är det en ros till kunga paret tro ? Satt hela dagen vid TV igår, sååå underbart och alla vackra blommor.
zissi
CITAT (Kajsa @ 20-06-2010, 22:04) *
Är det en ros till kunga paret tro ? Satt hela dagen vid TV igår, sååå underbart och alla vackra blommor.

Ja vet du vad Kajsa, det var blommorna som jag njöt mest av nästan. Brudparet och allt annat var ju så bedårande vackert också förstås.
Vilka härliga försommarbuketter på borden och dessa blomstertavlor på väggarna just i närbild var helt bedårande wub.gif
Brudbuketten har jag inte sett i närbild än men hoppas få göra det snart. Det var strålande på håll. Vill så gärna veta vilka blomsorter som var med i buketten och se dem på nära håll.
Anma
CITAT (zissi @ 20-06-2010, 23:24) *
Ja vet du vad Kajsa, det var blommorna som jag njöt mest av nästan. Brudparet och allt annat var ju så bedårande vackert också förstås.
Vilka härliga försommarbuketter på borden och dessa blomstertavlor på väggarna just i närbild var helt bedårande wub.gif
Brudbuketten har jag inte sett i närbild än men hoppas få göra det snart. Det var strålande på håll. Vill så gärna veta vilka blomsorter som var med i buketten och se dem på nära håll.

Följande blommor finns i kronprinsessans bukett: konvalj, ros, phalaeonopsisorkidé, pion, klematis, rosenskära, doftranka, luktärt, fänrikshjärta, mårbackapelargon, amazonlilja, gardenia, azalea, löjtnantshjärta, samt den traditionella myrten från Sofiero.

Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon