Dilara
Strålande väder på midsommar

Äntligen! En solig, men framförallt varm midsommar. Det har jag nästan aldrig haft vad jag minns. Lokalt beräknas jag få 25 grader.
Anma
Härligt! Denna juni har varit så kall!
fuchsian
CITAT (Anma @ 21-06-2010, 20:25) *
Härligt! Denna juni har varit så kall!

Visst är det gott med sol och värme, men lagom .... hatar dessa svettiga dagar...Fuchian
Bettis
CITAT (fuchian @ 21-06-2010, 20:30) *
Visst är det gott med sol och värme, men lagom .... hatar dessa svettiga dagar...Fuchian

Hmmm kan faktiskt hålla med dig denna gången whist.gif gillar inte heller när det är för varmt, har med åldern att göra säger dom giggle.gif
Huggorm
CITAT (Bettis @ 21-06-2010, 20:34) *
Hmmm kan faktiskt hålla med dig denna gången whist.gif gillar inte heller när det är för varmt, har med åldern att göra säger dom giggle.gif

Kan väll inte stämma, folk flyttar ju till Spanien eller Florida när dom pensionerat sig rolleyes.gif
Anma
CITAT (Huggorm @ 21-06-2010, 20:43) *
Kan väll inte stämma, folk flyttar ju till Spanien eller Florida när dom pensionerat sig rolleyes.gif

Oftast bara över vinterhalvåret ja, och vädret är ganska behagligt i både Spanien och Florida på vintern. smile.gif
Snöflinga

Jag välkomnar värmen, inte minst för växternas skull. Behöver komma ifatt, allt är ju ett par veckor försenat och jag vill ha blommande blommor smile.gif Inte så bra för m-sniglarna men det kan de ha för mina uppätna plantor angry.gif

Ljumma sommarkvällar när man kan sitta ute alldeles för länge har jag längtat efter och det kommer förhoppningsvis nu yahoo.gif
Motti
Det finns riktigt varma äldre och riktigt frusna äldre rolleyes.gif jag hör till dom som är varm och inte fryser så lätt,men jag gillar varma sommarkvällar smiley_small_hug.gif Vi ska vara en massa folk här på Midsommarafton och om det blir varmt och soligt underlättar för en värdina thanks.gif mycket lättare om man kan ha fest utomhus och slipper all trängsel inne bara det att man kan elda på grillen underlättar ju.men visst kan man "knö "sig om det skulle vara så att det blir regn:)man får ta det som det kommer bara crazy.gif Finns det hjärterum så finns det stjärterum som man säger yahoo.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon