Full version: Bröllopsresan
Ralf
http://www.expressen.se/Nyheter/brollopet/...ia-pa-paradison

Dom har tydligen åkt till Tahiti. Konstigt att pressen lyckats luska ut det, men verkar ju vara nån lösmynt person som skvallrat.
theseraphim
Ja då får de vara ifred iaf.
Berith
Hoppas dom får det riktigt riktigt! härligt. kompiskram.gif
ryss_борис
Hur många trådar har ni om det här jävla bröllopet nu? Ni verkar helt besatta...
*Stintan*
CITAT (ryss_бори @ 22-06-2010, 13:56) *
Hur många trådar har ni om det här jävla bröllopet nu? Ni verkar helt besatta...

Fast nu handlar det ju inte om bröllopet utan om bröllopsresan happy.gif
Malvia

Du kan ju sluta att läsa och svara i de trådar du inte gillar!
theseraphim
Precis, om du nu inte bryr dig, sluta läs och kommentera i de trådarna. Tänk om jag skulle kommentera i någons tråd ang skötselråd på en änglatrumpet på det sättet....Ähhh nu får det vara slut på det här skitsnacket om änglatrumpeter...

Har man inget vettigt att säga så sitter man ner och håller tyst.
Anma

Visar bara att de flesta svenskar bryr sig om att vi haft ett Kungligt bröllop i detta landet. smile.gif

För övrigt tycker jag att det är dåligt av tidningarna att öht kommentera bröllopsresan, låt de tu vara i fred en stund nu. Måste man berätta vart de åkt kan man ju göra det sen när de är tillbaka.
Motti
Jag hoppas också att de har det bra på sin Bröllopsresa och får vara i fred smile.gif tids nog kommer de att vara i centrum för all press igen och nu ska det väl snart spekuleras i när det ska bli barn kan jag tro. confused.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon