Anma
Jag har funderat på att eventuellt anmäla mig till en bostadsbytessajt, tror nog att Östhammar kan vara ganska attraktivt och exotiskt ställe för människor i södra Europa till exempel.
Men vet inte riktigt vilken sida jag ska välja och hur det egentligen fungerar. Undrar därför om någon har erfarenheter av detta och kan ge mig tips om sidor och annat?
netha
Har ingen erfarenhet av detta men hittade sidor där du kanske kan få lite info.

Lägenhetsbyte.se

barnsemester.se

Fler tips
Anma
CITAT (netha @ 22-06-2010, 21:00) *
Har ingen erfarenhet av detta men hittade sidor där du kanske kan få lite info.

Lägenhetsbyte.se

barnsemester.se

Fler tips

Den första var för permanent byte och det vill jag ju inte, barnsemester passar väl inte heller antar jag när vi inte har barn, men den tredje länken var jättebra! Tack så mycket!

Ingen som gjort detta?
Elisabeth-Västkustkolonisten
Jag själv har aldrig gjort det men har sett ibland på TV om folk som har gjort detta.

Tittade lite hos tant Google under semesterbostadbyte och där fanns flera adresser. Finns ju några stora företag som organiserar sånt.
Anma
CITAT (Elisabeth-Västkustkolonisten @ 22-06-2010, 21:21) *
Jag själv har aldrig gjort det men har sett ibland på TV om folk som har gjort detta.

Tittade lite hos tant Google under semesterbostadbyte och där fanns flera adresser. Finns ju några stora företag som organiserar sånt.

Jo, jag har också googlat, men det är ändå alltid bäst med egna erfarenheter. smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon