Full version: hej alla !
aram22
kan ni se mig att jag skriver i alla forum ni svarar andra men inte vrf

men inte mig.....
netha
CITAT (aram22 @ 23-06-2010, 23:04) *
kan ni se mig att jag skriver i alla forum ni svarar andra men inte vrf

men inte mig.....

Du skojar. rotfl.gif
aram22
CITAT (netha @ 23-06-2010, 23:06) *
Du skojar. rotfl.gif

aaaaa det gör jag rotfl.gif

CITAT (netha @ 23-06-2010, 23:06) *
Du skojar. rotfl.gif

eller nej det gör jag har varit ine sen 22:00 ingen har svarat mig ranting.gif
Motti
Kan trösta dig med Aram att det händer mig ofta confused.gif såg att du säkte recept på god mat och då tänkte jag !orkar inte komma på något just nu wacko.gif och så beror det på vad för mat du är ute efter ,ids inte just nu att skriva låååååånga recept crazy.gif sorry
aram22
CITAT (Motti @ 23-06-2010, 23:15) *
Kan trösta dig med Aram att det händer mig oftam confused.gif rsåg att du säkte recept på god mat och då tänkte jag !orkar inte komma på något just nu wacko.gif och så beror det på vad för mat du är ute efter ,ids inte just nu att skriva låååååånga recept crazy.gif sorry
testade att skriva om nått annat än paprikor så jag skrev om mat och fick svar
Motti
Fast köttfärsfyllda Paprikor äter vi ofta !det är ju så himmla gott:)
Pastagrattäng då ! man tar pasta och rester av köttfärsås ,kokar Bechamelsås slår i massor av ost i den varva pasta köttfärsås och häll över Bechamelsåsen ,grattinera i 225 grader i mitten på ugnen,det är verkligen gott men kanske lite mer vardagsmat:)
aram22
CITAT (Motti @ 23-06-2010, 23:30) *
Fast köttfärsfyllda Paprikor äter vi ofta !det är ju så himmla gott:)
Pastagrattäng då ! man tar pasta och rester av köttfärsås ,kokar Bechamelsås slår i massor av ost i den varva pasta köttfärsås och häll över Bechamelsåsen ,grattinera i 225 grader i mitten på ugnen,det är verkligen gott men kanske lite mer vardagsmat:)

det vattnas i munnen vad gott det låter haha tummenupp.gif
Motti
mmm !väldigt gott är det smile.gif
aanderss
ja vi ser dig
Klint
Hej själv!
Jag är inte här varje dag men ganska ofta men jag blir alltid uppslukad av vad andra skriver och ju mindre jag skriver ju mer hinner jag läsa!
Men du är nog sedd av fler än du tror!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon