Orkidétjuven
Det här är det absolut coolaste jag sett. Kolla hela klippet och se hur den sydafrikanska ugglan förvandlas.
Lovar att ni får er ett gott skratt vid sista förvandlingen:P

http://www.youtube.com/watch?v=-F4vcr4sRvY
Berith
Vilken luring...! blink.gif
*Stintan*
Fantastiskt!
Skruttis
rotfl.gif Vilken konstnär! Helt otroligt.
Monaxe
Helt otroligt! Delade den vidare på FB.
Myosotis
Vad söt den är!
Chamomille
Fniss giggle.gif Va rolig!
Lokan
Otroligt!! bravo.gif Den ser ju ut som en katt!!
Gossen Ruda
Duktig pippi. Visst kan många fåglar förställa sig men med tanke på att det är ett exemplar i fångenskap vet man inte om den är upplärd. Men vilken jobbig video!!! Det går inte att ha på ljudet med alla dessa musiksnuttar och pålagda ljudeffekter. För att inte tala om den snattrande japanen. wacko.gif Sen har vi all text som läggs på överallt, känner igen det från Manga-serier. Det är synd om japanerna. Fö är det ju ingen japansk uggla utan en afrikansk men rubrikerna på YouTube är ett kapitel för sig.
Orkidétjuven
Jag har för mig att jag har sett fler videos av denna uggleart så jag tror inte alla är upplärda att göra samma sak. tongue.gif

Det är väldigt typiskt japanskt med all text och musik. Jag tycker dte är lite kul:)
Gossen Ruda
CITAT (Orkidétjuven @ 29-06-2010, 11:13) *
Jag har för mig att jag har sett fler videos av denna uggleart så jag tror inte alla är upplärda att göra samma sak. tongue.gif

Det är kanske på samma uggla. rolleyes.gif

Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon