aram22
hej här är en av mina paprikor som jag glömde mit rum ett tag men den mår bra tycker jag vad tycker ni[attachment=51416:Foto_0092.jpg]
Alexander-VG-zon3
jätte fin planta tummenupp.gif ser ut att växa bra, ett forum tips, är att det kan vara bra att du försöker samla allt i en tråd. dvs allt om paprikor i en ''paprika-tråd'' och inte gör flera nya trådar i samma ämne.

det blir lättare för oss medlemmar och nog lättare för dig att hålla reda på allt i en.

välkommen till odla.nu hoppas att du ska trivas här och ha en massa kul och få en massa ny kunskap. smiley_small_hug.gif
aram22
CITAT (flaxss @ 25-06-2010, 19:15) *
jätte fin planta tummenupp.gif ser ut att växa bra, ett forum tips, är att det kan vara bra att du försöker samla allt i en tråd. dvs allt om paprikor i en ''paprika-tråd'' och inte gör flera nya trådar i samma ämne.

det blir lättare för oss medlemmar och nog lättare för dig att hålla reda på allt i en.

välkommen till odla.nu hoppas att du ska trivas här och ha en massa kul och få en massa ny kunskap. smiley_small_hug.gif

tack för välkommet känner mig mycket välkommen här.och tack för tipset

tror ni att den ger mig frukt i år
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon