Preussen
kan det inte finna behov av en sådan?
*Stintan*
Varför det?
Preussen
på sistone har det startats några trådar om samma ämne och i dessa trådar finns inlägg som innehåller många ordningsfrågor. helt enkelt kanske det behövs en aktiv moderator för att få ordning på torpet?
kulnog
Håller med, det behövs omgående.
andersen
Samma här, har saknat aktiva moderatorer i alla avd, här på odla. men det ser inte ut som ägarna vill ha det så, det här är en fråga som har varit uppe många gånger under årenslopp.
*Stintan*
CITAT (Preussen @ 30-06-2010, 20:21) *
på sistone har det startats några trådar om samma ämne och i dessa trådar finns inlägg som innehåller många ordningsfrågor. helt enkelt kanske det behövs en aktiv moderator för att få ordning på torpet?

Om det kommer en ny medlem som är 12 år och ivrig med att få svar så kan vi väl hjälpa vederbörande med hur det ska gå till istället för att ropa på moderator. Har man ingen som helst forumerfarenhet så kanske man tror att här sitter människor och svarar direkt.
andersen
CITAT (*Stintan* @ 01-07-2010, 15:07) *
Om det kommer en ny medlem som är 12 år och ivrig med att få svar så kan vi väl hjälpa vederbörande med hur det ska gå till istället för att ropa på moderator. Har man ingen som helst forumerfarenhet så kanske man tror att här sitter människor och svarar direkt.

Jaha, var det så det var,jag hadde missat att det rörde sig om ett barn. Utan mitt svar var rätt allmänt att jag tycker att det skall finnas aktiva moderator på forumet i alla avd.
Preussen
CITAT (*Stintan* @ 01-07-2010, 15:07) *

men det har ju oxå gjorts. allmänt ansvarstagande för en bra diskussion måste varje deltagare se till att ta men ibland räcker inte det till.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon