Meriona
WILMER!!! EN STOR GRATTISKRAM PÅ FÖDELSEDAGEN LÖRDAGEN DEN 3/7!!!!!!!!

Du är verkligen den finaste vän man kan ha! wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif

GRATTIS! smiley_small_hug.gif

yaay.gif hbd.gif yaay.gif hbd.gif yaay.gif hbd.gif yaay.gif hbd.gif
Bettis
Sedärja GRATTISSSSSSSS yaay.gif hbd.gif yaay.gif
ingrid fuxwall
Instämmer och hoppas att din dag blir bäst av alla.
anne-li i olofstorp
OJ OJ OJ!!!! Bäst att vara ute i god tid!!! GRATTIS KÄRA DU!!!!!! blomma.gif
ingrids
Grattis! yaay.gif
ninnisky
En stor GRATTISKRAM till dig, Wilmer på 40-års dagen
smiley_small_hug.gif hbd.gif hbd.gif hbd.gif smiley_small_hug.gif yaay.gif yaay.gif yaay.gif
zissi
Ett stort GRATTIS blomma.gif hbd.gif yaay.gif

....om 10 minuter.....njae 11 var det visst exakt
blomkronan
Jätte stort GRATTIS till dig på födelsedagen yaay.gif
blomma.gif Hoppas din dag blir fin biggrin.gif
Eva-Helene
GRATTIS Wilmer! smiley_small_hug.gif hbd.gif rose.gif rose.gif rose.gif

Vi är så glaaada aha
att du är född
fallera
att du är född
fallera
pressicis idaaa

http://www.youtube.com/watch?v=lVE9qUwTlAQ
Alexander-VG-zon3
jätte stort grattis på din födelsedag, hoppas du får en underbar dag med sol och värme och umgås med familj och vänner smiley_small_hug.gif kompiskram.gif yaay.gif hbd.gif yaay.gif
aanderss
GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS
Aqvakul
Ett Jätte-Grattis till min kompis Wilmer och alla andra som fyller år idag!

rose.gif blomma.gif yaay.gif hbd.gif yaay.gif blomma.gif rose.gif

Olle A
GRATTIS Wilmer!!! blomma.gif rose.gif hbd.gif smiley_small_hug.gif rose.gif blomma.gif

[attachment=51759:Nattljus.jpg][attachment=51760:Fingerborgsblomma.jpg]

Olle
Myosotis
Grattis på födelsedagen! smiley_small_hug.gif

ängsvädd
Grattis på födelsedagen Wilmer rose.gif rose.gif rose.gif
Irene_L
[attachment=51765:grattis_ngel.gif]
Hipp, Hipp, Hurraaaaaa på din födelsedag!!!!
kompiskram.gif
Biggan_
Grattis Wilmer! blomma.gif smiley_small_hug.gif
Du får ha en trevlig födelsedag! yaay.gif hbd.gif

[attachment=51770:IMG_3253_Pion.jpg]
Motti
Med en enkel Tulipan Wilmer kompiskram.gif grattis och ha en fin födelsedag smile.gif
Kram Motti
mamamaggan
GRATTIS !!!! blomma.gif

En dag för sent men ............................. GRATTIS till alla andra också som fyllde i går eller fyller i dag !
Wilmer
Tack för alla fina grattis blush.gif thanks.gif

Jag hade en fin dag i värmen. Vi fick sitta under lönnen i skuggan där det fläktade lite för att härda ut giggle.gif Inget storfirande men ett gott firande med mina goa goa vänner och mor som sig bör. Större kalas får vänta till semestern. Grannens kossor låg på berget utanför och undrade misstänksamt vad vi hade på grillen??? (Det var kyckling och grönsaker).

Lite extra tack till Meriona kompiskram.gif utan dig hade livet varit bra mycke tyngre!

Kicki
Chamomille
Grattis vännen! Detta missade jag för jag tog fel dator med mig ut till skäret och kunde inte koppla upp mig mad.gif Många kramar i efterskott blomma.gif
Alba
Stort Grattis Wilmer

[attachment=51812:FreeVict...lowers14.png]
Wilmer
Tack igen smiley_small_hug.gif .

Cham, hur har du klarat dig, datorlös hur länge -fear-.gif ?

Nu är det uppehåll, vi ska kolla badtemperaturen.
Gunilla T
Men grattis, grattis Wilmer...såhär i efterskott. Hoppas du hade en fin födelsedag!
Chamomille
CITAT (Wilmer @ 04-07-2010, 14:49) *
Tack igen smiley_small_hug.gif .

Cham, hur har du klarat dig, datorlös hur länge -fear-.gif ?

Nu är det uppehåll, vi ska kolla badtemperaturen.

Datorlös sen i fredags kväll giggle.gif Och badtemperaturen har vi kollat iaf. Jag doppade mig 2 gånger men det gick väldigt fort! Ca 16 grader i vattnet i skärgården -fear-.gif
Meriona
Ni är inte kloka - bada i isvatten! wacko.gif
Meddela mig när tempen överstiger 23 grader så ska jag be att få plumsa i. smile.gif
Aqvakul
CITAT (Meriona @ 04-07-2010, 18:57) *
Ni är inte kloka - bada i isvatten! wacko.gif
Meddela mig när tempen överstiger 23 grader så ska jag be att få plumsa i. smile.gif

20 grader här i Hanöbukten i eftermiddags - 24 grader i Medelhavet i förra veckan... (thermalbadet höll drygt 40 grader)
Wilmer
I fredags var det långt över 23, i dag bara 22. Men då gick vi inte ut på det djupa. Testade Gadesanna för första gången sedan jag flyttade hit, för andra gången i mitt liv giggle.gif Gissade att det skulle vara folktomt en dag utan sol och det var det i stort sett.

Min stora 40års dag var fin tack vare mina kära wub.gif tack för att ni finns.
Meriona
Jag tycker att Wilmer ska be sin sambo putta in fotot haer som han tog igar pa den badande jubilaren... wub.gif laugh.gif

*mina tangenter har muppat sig igen och har bytt plats jag blir tokig! *
Aqvakul
CITAT (Meriona @ 04-07-2010, 19:26) *
Jag tycker att Wilmer ska be sin sambo putta in fotot haer som han tog igar pa den badande jubilaren... wub.gif laugh.gif

Ja, vi älskar badbilder... crazy.gif
Wilmer
CITAT (Meriona @ 04-07-2010, 19:26) *

*mina tangenter har muppat sig igen och har bytt plats jag blir tokig! *

Hm, ja, det kan du ju försöka med, då får han skaffa sig en egen användarprofil först crazy.gif I den baljan var det då badtemperatur flirting.gif Ingen drunkningsrisk heller rolleyes.gif
Meriona
tongue.gif
Du var ju smidig nog att både komma i och ur, själv hade jag nog bara kommit I. Sedan pinsamt skrikit på hjälp.... blush.gif

OT: Apropå bad: Sonen är och badar hos kompisen och skulle helst ha med en genomskinlig hink. wacko.gif De skulle leka attackdykare från Afrika. Konstiga ideer de har de där 16-åringarna.... blink.gif Nu hade jag ingen genomskinlig hink så hur de löser det där vet jag inte. Jag har klöst min skalle ska ni veta för att ens begripa hur de tänkte...

Wilmer
confused.gif Hoppas de kommer hem med livet i behåll bara, ja se tonåringar giggle.gif

Jo, jag får nog vara rätt nöjd att jag kan ta mig i och ur än så länge, det får jag nog tacka trädgården och hästen för att det finns några muskler och lite styrka kvar i kroppen giggle.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon