Full version: svårt att stå emot
aram22
har kvar chips ostågar från lördags men jag får suget efter chips men jag kämpar emot men kommer suget att försvina mvh aram
skogstroll
kan du inte äta bara ett chips eller två? crazy.gif igår åt jag och katten några chips med lite yoghurtdip...mmm (vi hade lite tråkigt)... nu är jag inte så stor i maten så det blev bara några stycken

aram22
CITAT (skogstroll @ 05-07-2010, 16:22) *
kan du inte äta bara ett chips eller två? crazy.gif igår åt jag och katten några chips med lite yoghurtdip...mmm (vi hade lite tråkigt)... nu är jag inte så stor i maten så det blev bara några stycken

funkar inte med mig när jag väl får i mig ett chips vill jag ha mera
skogstroll
då skulle jag ta ett glas isvatten för att distrahera mig
Snöflinga

Lika bra att du äter opp alltihop ... för det kommer du i alla fall så småningom att göra naughty.gif Du kan även fylla påsarna med vatten så det blir som en gröt och då vill du inte äta dem sick.gif
Alexander-VG-zon3
eller äter man jätte mycket tills man spyr och mår dåligt, då brukar man tappa suget därefter.

så blir det för mig om jag äter mycket under en period och sedan tröttnat eller mår dåligt av det så slutar jag med det.
skogstroll
blä urk, jag skulle aldrig kunna äta tills jag kräks. föredrar lätt mat jag blink.gif tonight: soppa!
Meriona
CITAT (aram22 @ 05-07-2010, 16:16) *
har kvar chips ostågar från lördags men jag får suget efter chips men jag kämpar emot men kommer suget att försvina mvh aram

Är påsen öppnad? Ät upp annars blir de ändå sega. Är den oöppnad så låt bli, spara till du kommer hem igen från din resa. smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon