Som sagt, kan man på något sätt se när någon sist var inloggad? Jag saknar en del medlemmar som varit aktiva och som plötsligt slutat skriva. Kurt exempelvis.
Ralf
07-07-2010, 20:54
uppe till höger medlemmar sök person , datumet som syns är sista inloggningen.
Gossen Ruda
07-07-2010, 20:58
Så enkelt var det alltså. 29 jan??? Det var ett tag sen, man kan börja undra. Gillade Kurts inlägg även om vi ibland inte hade samma åsikt, mycket kunnig man.
Myosotis
08-07-2010, 07:45
Jag saknar KURT jättemycket, tyvärr verkar han ha lämnat odla för gott Hans sista inlägg uppfattades som elakt och kritiserades hårt (själv fattade jag som vanligt ingenting, tyckte inte det var farligt alls), sen bara försvann han.
herkules
08-07-2010, 08:21
är det inte så att om man loggar in utan att synas för andra så registreras heller inte det besöket? förhoppningsvis kommer kurt tillbaka när vargdebatten sätter igång igen
Irene_L
08-07-2010, 08:29
CITAT (herkules @ 08-07-2010, 09:21)
är det inte så att om man loggar in utan att synas för andra så registreras heller inte det besöket? förhoppningsvis kommer kurt tillbaka när vargdebatten sätter igång igen
Jo det syns att man varit aktiv även om man är inloggad som anonym. Det som inte syns är om man varit inne på någons sida.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.