Full version: Pinky
Eva i Skåne
Läste precis om Pinky i AoT.
Jag har alltid undrat över Ingrids bild, som jag tycker är.........., tja alla har vi olika smak smile.gif , men nu förstår jag. wub.gif
Jätteroligt måste det vara att vara en av dem som "upplevt" Pinky. Har du försökt efterforska var han blivit av? Tidningen visste tydligen inte.
Susanne i Linköping
Vaddå Pinky???? Nu blir jag så himla nyfiken, och jag som inte har AoT. blink.gif
*Felix matte*
CITAT (Susanne i Linköping @ 17-01-2004, 20:30)
Vaddå Pinky???? Nu blir jag så himla nyfiken, och jag som inte har AoT. blink.gif

En ros... kanske wink.gif tongue.gif
ThomasJ
CITAT (Susanne i Linköping @ 17-01-2004, 20:30)

Sök efter ett av Ingrids inlägg så kommer du förstå.. biggrin.gif

Till Pinky!

//Thomas
Susanne i Linköping
Tack Thomas! Ja, Ingrids avatar hade jag sett men inte historien om Pinky. smile.gif
Ingrid på Västkusten
Todeloo,

Ja LOL det är ju lite kul ;-) bilden är ju faktiskt på Pinky's syster som fortfarande bor hos mig. I AoT var ju bara halva historien. Samtidigt som Clare startade det här med Peace and Pink Feathers around the world-touren med Pinky så skickade hon mig Pinky's syster - så jag ahr alltså hennes syskon hemma i trädgården. Allt p g a något mkt kul vi hade för oss på Gardenwebs orum en gång i tiden. Håhåjaja vad tiden går det var innan registrering och då fanns det bara ett forum i princip.

Så -så kom Pinky å hälsde på mig och sin syster - man kan se det på ;

http://www.geocities.com/Heartland/Acres/3547/
Klicka på Ingrid's visit.

OBS gratissidor med mkt reklam och kan ibland överbelastas.

Glada flamingohälsningar ifårn Ingrid
Limeblossom
Jag blev också full i skratt när jag läste AoT och kände igen bilden smile.gif
yla
kul grej nästan så man skulle kunna ha en skär flamingo i trädgården
fast bara för en vecka ,för kommer en så berest pippi så får man ju ta att den e av plast laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Ewa L
Jag skrattade också gott. Nu kan jag tom tycka att Ingrids bild är söt, är inte mycket för plast-dekorationer annars. Men Pinky — eller är det syrran?!
Gunvor Nilsson
Jag blev också lite konfunderad första gången jag såg plastflamingon - tyckte inte det stämde med Ingrid och den, men sen läste jag storyn om den vittberesta fågeln och då "förlät" jag Ingrid! tongue.gif
Annars är jag inte den som skulle köpa och ställa ut plastgrejer i trädgården (jag tycker inte om bildäck heller för den delen, speciellt inte dom som målas med vitt också) men mycket annan "skräp" kan jag tänka mej placera ut! Ologiskt? Tja... wink.gif
/Gunvor
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon