Full version: Fritz!
renate
En alledes nytagen bild av min "datakompis"Fritz.Han sitter(satt)på fönsterbänken.
renate
CITAT (renate @ 17-01-2004, 22:00)
En alledes nytagen bild av min "datakompis"Fritz.Han sitter(satt)på fönsterbänken.

mad.gif Efter jag hade fotat den lille busen,välte han en blomkruka rakt på min brudorkide,bomstängeln med 5 blommor på bröt av,nu är han inte alls söt. mad.gif mad.gif huh.gif huh.gif ohmy.gif sad.gif
yla
det syns på honom att han hade nåt bus för sej
matte får skylla sej själv blixtra så där i ögonen
JAG tycker att han e söt ändå rolleyes.gif

fast de e ju synd att blomman gick sönder men den står sej väl i vatten ett bra tag rolleyes.gif
renate
Visst är han söt den lille busen. huh.gif Tidigt i morse var han uppe på ett skåp och lekte med porslinsblommans rankor,lite för heftigt den den hamnade på golvet,du ser har man en liten katt har man aldrig trokig.Blomman tog ingen skada det var bara lite jord på golvet och sängbordet. tongue.gif rolleyes.gif unsure.gif wub.gif
yla
hur gammal e din lille buse måntro han kan inte vara alltför gammal som har ner så mycke grejer
eller så tillhör han den lilla skaran katter som bara e såna att dom river ner saker det finns ju båda sorter en del kan slingra sej runt mingvaser o kristallskålar utan att någonsin ha ner nåt o en del bufflar fram utan en tanke på sina svansar
rolleyes.gif laugh.gif
renate
CITAT (oldwolfie @ 18-01-2004, 10:12)
hur gammal e din lille buse måntro han kan inte vara alltför gammal som har ner så mycke grejer
eller så tillhör han den lilla skaran katter som bara e såna att dom river ner saker det finns ju båda sorter en del kan slingra sej runt mingvaser o kristallskålar utan att någonsin ha ner nåt o en del bufflar fram utan en tanke på sina svansar
rolleyes.gif laugh.gif

ohmy.gif Lille Fritz är bara en kattunge,han är född i juli 2003,så det finns hopp.Kristall och mingvaser står inte så att Fritz når dem(har ingen mingvas). laugh.gif
yla
ja jag gissade nog det laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon