Full version: bukett
estet
Köpte en bukett idag till min sambo som fyller år.
Om nu inte detta funkar med bilden, får ni gå in i mitt album under "övrigt"...äh vad den ser liten ut bilden.
estet
Hm, det här är nytt för mej med dig.kamera o photoshop o hela baletten men i mitt album ser det i alla fall bättre ut. Det tar sej...
renate
Jätte fin bukett,det är rolig att ger bort en stilig bukett. rolleyes.gif
Renate
estet
Ja visst! Det enda jag sa var: till en kille och att jag ville ha den mer "kompakt". smile.gif
Ina
Om du väljer den bilden med full storlek och lägger in den på samma vis som du gjort hittills blir det en stor bild i inlägget också! rolleyes.gif

Underbar bukett!
Sylvia
Jättefin bukett, sambon blev väl glad! Och det var roligt att se givaren också!
Förresten, HÄR har vi bild på den gröna krysanteemen 'Kermit' som jag skriver om i min artikel om gröna blommor, men som jag inte hade bild på!!
estet
CITAT (Sylvia @ 18-01-2004, 15:57)
Förresten, HÄR har vi bild på den gröna krysanteemen 'Kermit' som jag skriver om i min artikel om gröna blommor, men som jag inte hade bild på!!

Heelt underbar!! Jag vet inte hur länge jag har stått med näsan i buketten o bara beundrat. smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon