Full version: Miss Bateman
Nettan8
Ville bara visa min vackra Miss Bateman jag köpte på Lidl förra året. Jag vet att den riktiga ska vara vit så visst blev jag överaskad när denna färgen dök upp, men visst e den vacker ändå!!!
Finn Klematis
CITAT (Nettan8 @ 13-07-2010, 12:19) *
Ville bara visa min vackra Miss Bateman jag köpte på Lidl förra året. Jag vet att den riktiga ska vara vit så visst blev jag överaskad när denna färgen dök upp, men visst e den vacker ändå!!!

Hej!

Nästan helt säker. Hagley Hybrid.

Finn
Nettan8
CITAT (Finn Klematis @ 13-07-2010, 14:46) *
Hej!

Nästan helt säker. Hagley Hybrid.

Finn

Felmärkt alltså.. jag e glad ändå, vet att man får vara beredd på sånt när man köper dem på vissa ställen tummenupp.gif
Kajsa

Hagley Hybrid, jo visst. Sen stor blommig, grupp 3, klipper ner den sen höst.
Ezereht
Mmm jag har Miss Bateman men jag vill ha Hagley Hybrid. Står på shoppinglistan när jag kommit på var den ska få bo. Lyckliga dig biggrin.gif
Nettan8
CITAT (Ezereht @ 23-07-2010, 13:01) *
Mmm jag har Miss Bateman men jag vill ha Hagley Hybrid. Står på shoppinglistan när jag kommit på var den ska få bo. Lyckliga dig biggrin.gif

Hihi,, leta på lidl nästa gång de annonserar ut klematisar som de kallar Miss Bateman,, kanske har du samma tur som ja kompiskram.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon