Full version: Valdemar
svennis
Klarar inte av att sätta in bilder i Allt om T
Jag har ju Valdemar, Maria-Lisa i bakgrunden....

valdemar.JPG

starkodder a.JPG

Ezereht
Valdemar är jättefin biggrin.gifbiggrin.gif
svennis
[quote name='Ezereht' date='14-07-2010, 00:42' post='1254286']
Valdemar är jättefin biggrin.gifbiggrin.gif:D:D

Oj! Fel bild. Hellan såg det....Detta är ju bild på Menja...en ros från Danmark.. blush.gif
Bild på valdemar kommer....
svennis
Nu är det en bild på Valdemar...

valdemar c.JPG

valdemar x.JPG

Ezereht
Hehe ja men dom är båda fina wink.gif
Kajsa
Härliga bilder svennis, hur har ni där nere med torkan ? Är det bara vi här på den östra sidan av landet som har värmebölja och svår torka ?
svennis
[quote name='Kajsa' date='14-07-2010, 14:52' post='1254488']
Härliga bilder svennis, hur har ni där nere med torkan ? Är det bara vi här på den östra sidan av landet som har värmebölja och svår torka ?
Nu börjar här bli torrt, 29 grader i skuggan.
Vi hade gynnsamt med regn före midsommar o förra veckan kom det lite skvätta regn...
tvilling77
Till och med här uppe i norr är det varmt! Just nu ca 27 grader varmt....kl 19 på kvällen!! Men jag är noga med att vattna mina nyplanterade rosor!! wub.gif
flouee
Jag som var borta två veckor från alla växter var orolig att allt skulle ha torkat bort nu i värmen, men allt förutom ett par helt nyplanterade perenner såg ut att må alldeles ypperligt, trots att det inte kommit en enda droppe regn! Det är då man tackar sin lerjord smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon