silos
Äntligen har jag börjat smycka staden med min konst biggrin.gif
Men,,jag hade inte hjärta att lämna kvar mina alster,utan jag tog dem hem igen tongue.gif
Jag har nämligen svårt att skiljas från mina konst verk. a0a.gif

E.M 138.JPG

E.M 143.JPG

E.M 136.JPG

E.M 159.JPG

silos
Jag vill gärna har kommentarer om det jag har gjort!
smiley_small_hug.gif
mamamaggan
Du är bara för underbar Silos !!!!

Jättefina dockor . Tänk om fler människor kunde vara som du. Ja jag vet att du har dina mörka sidor ibland men samtidigt så behöver vi folk som vågar ta ut svängarna som du gör .
silos
CITAT (mamamaggan @ 18-07-2010, 21:23) *
Du är bara för underbar Silos !!!!
Jättefina dockor . Tänk om fler människor kunde vara som du. Ja jag vet att du har dina mörka sidor ibland men samtidigt så behöver vi folk som vågar ta ut svängarna som du gör .

Tack gulledig! thanks.gif

Jag har givit namn till dessa sidor hos mig:
Eftersom jag har Manodeppressiv syndrom så kallar jag de två sidorna hos mig för Mania och Deppia och på något vis har jag lättare att hantera mina dagar,speciellt då Deppia kommer på besök.
Mania är mycket kreativ,Deppia vill sova den dagen då hon kommer...
smiley_small_hug.gif
Sussie F-Flower
CITAT (silos @ 18-07-2010, 21:40) *
Mania är mycket kreativ,Deppia vill sova den dagen då hon kommer...
smiley_small_hug.gif

Wow, vad du var konstnärlig och skapande då! tummenupp.gif
Jag tycker att den lila påminner om en uggla eller uv... smile.gif ..-eller har jag galet fel då..?

Vilken bra beskrivning du har hittat på... flirting.gif Mania och Deppia... biggrin.gif
silos
CITAT (Sussie F-Flower @ 18-07-2010, 23:08) *
Wow, vad du var konstnärlig och skapande då! tummenupp.gif
Jag tycker att den lila påminner om en uggla eller uv... smile.gif ..-eller har jag galet fel då..?

Vilken bra beskrivning du har hittat på... flirting.gif Mania och Deppia... biggrin.gif

Tack så mycket,dina goa ord gav mig mycket glädje! biggrin.gif

Det var det som jag önskade vad ni såg hoss dessa figuere och berättade om det.

Ja,han ser onekligen ut som en liten uggla biggrin.gif dessa är egentligen inte färdiga ännu,jag tänkte igårkväll att de skulle få armar och ben och det i tyg;vad tror du om det?Och så behöver de namn....

smiley_small_hug.gif

bergvallmo
Härligt, sådana figurer sprider färg och glädje. Har ni ingen kulturdag i staden så de kan få vara uppe för en dag och människor får se? smile.gif

I maj hade vi en kulturdag där jag jobbar och våra ungdomar satte upp sådant de virkat kring allt möjligt, dörrhandtag, ledstänger, lampor mm. Det var mycket uppskattat av besökare..

Visa gärna upp dem igen om de får armar och ben biggrin.gif
silos
CITAT (bergvallmo @ 20-07-2010, 08:19) *
Härligt, sådana figurer sprider färg och glädje. Har ni ingen kulturdag i staden så de kan få vara uppe för en dag och människor får se? smile.gif

I maj hade vi en kulturdag där jag jobbar och våra ungdomar satte upp sådant de virkat kring allt möjligt, dörrhandtag, ledstänger, lampor mm. Det var mycket uppskattat av besökare..

Visa gärna upp dem igen om de får armar och ben biggrin.gif

När jag var på stan under 2006 med mina dockor (kolla inlägget På stan med Vanha-Ukko)
blev en pensionärstant mycket intresserad för mina talande dockor.Hon ville att jag kom till Pensionärernas lokal och visa dockorna.

Kvinnan tyckte att de skulle behöva få ta del av min glädje! Men det blev tyvärr ingenting av det hela eftersom jag total krachsade och hamnade på psyket under en månad.
Jag har dock blivit "varm i kläderna"igen och kommer på något vis komma ut i samhället med mina dockor,men på vilket sätt så vet jag ännu inte...

Jag har inte längre "råd" att hålla min "lampa" gömd som den ingenting vore värd!!!

Ja,vi har Kulturdagar..

Så roligt att era ungdomar kunde visa sina alster!

Jag skall tala med våran kommun om sådant så får vi se....

Dessa dockor som jag hade på stan,hade ingen fyllning ännu,men det kommer och även ben och armar.
Sussie F-Flower
CITAT (silos @ 19-07-2010, 08:25) *
Tack så mycket,dina goa ord gav mig mycket glädje! biggrin.gif

Det var det som jag önskade vad ni såg hoss dessa figuere och berättade om det.

Ja,han ser onekligen ut som en liten uggla biggrin.gif dessa är egentligen inte färdiga ännu,jag tänkte igårkväll att de skulle få armar och ben och det i tyg;vad tror du om det?Och så behöver de namn....

smiley_small_hug.gif

Tack!

Jag fick en fågel på min hjärna men var lite osäker på art. Nu har jag googlat runt lite och det var nog Berguven som jag tänkte på. Fablernas Värld, bl.a. laugh.gif
Tänk om du skulle kalla "honom" för Eloff, och hedra minnet av Berguven Eloff som avled av de sviter han ådrog sig när han flög in i en kraftledning och orsakade strömavbrott i nästan hela Mellansverige för många år sedan! Fast kanske bor du fööör långt söderut för att kunna känna en sådan sammankoppling?
Det var bara en tanke...

http://www.forestproducts.sca.com/modules/...r_3_2003_se.pdf
(gå till sidan 3)
silos
CITAT (Sussie F-Flower @ 23-07-2010, 00:14) *
Tack!

Jag fick en fågel på min hjärna men var lite osäker på art. Nu har jag googlat runt lite och det var nog Berguven som jag tänkte på. Fablernas Värld, bl.a. laugh.gif
Tänk om du skulle kalla "honom" för Eloff, och hedra minnet av Berguven Eloff som avled av de sviter han ådrog sig när han flög in i en kraftledning och orsakade strömavbrott i nästan hela Mellansverige för många år sedan! Fast kanske bor du fööör långt söderut för att kunna känna en sådan sammankoppling?
Det var bara en tanke...

http://www.forestproducts.sca.com/modules/...r_3_2003_se.pdf
(gå till sidan 3)

Eloff blir bra smiley_small_hug.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon