Full version: Mirakel
netaave
Har en vän genom dansen, ja hon är i ålder med min son men vi har blivit väldigt goda vänner trots åldersskillnaden.
För 16 år sedan gifte sig denna kvinna 20 år gammal och försökte då också få barn, efter otaliga försök och undersökningar och ett par provrörsbefruktningar under några år gav hon så upp. Skilde sig så småningom men träffade en ny man för ett par år sen med egna barn som hon tog till sig som sina egna.
Var ju stensäker på att hon inte kunde bli gravid men nu har miraklet skett. I fredags var dom på ultraljud och hon vågar tro på det själv också. Fick just veta det, håret reser sig på armarna då detta är den mest barnkära människa man kan tänka sig.
Tänk att under kan ske!
Motti
Men så kul !men det är ju så att en del helt enkelt inte är Kompatibla alltså passar de inte ihop och kan inte få barn tillsamans,har ett par vänner som fått barn när de skaffat en ny partner,en vännina var 41 när hon blev gravid med sin "nya"man,exet kunde hon inte få barn med.Det är alltid ett under när ett barn kommer till kompiskram.gif
Wilmer
Letade efter gilla knappen...
Motti
wilmer !är inte det på Facebook giggle.gif gillaknappen alltsåsmile.gif
mamamaggan
Så kul för dem !!!

Har varit i ungefär samma sits själv så jag vet hur ett sådant " mirakel " känns.
Aqvakul
en sån solskenshistoria! wub.gif
silos
Fullständigt underbar mirakel!!!
Jag kan tänka mig hur lycklig och tacksam hon är nu!
Fny
vad härligt, hon måste vara så lycklig! wub.gif Ja det måste ha varit kombinationen som inte funkade med förra mannen då....
Gossen Ruda
Jag hade en arbetskamrat som inte fick barn med sin karl. Till slut blev det en adoption. Fast sen dröjde det bara något år innan hon själv blev gravid. biggrin.gif Man får vara ihärdig ibland.
Malvia
CITAT (Gossen Ruda @ 19-07-2010, 12:18) *
Jag hade en arbetskamrat som inte fick barn med sin karl. Till slut blev det en adoption. Fast sen dröjde det bara något år innan hon själv blev gravid. biggrin.gif Man får vara ihärdig ibland.

Just så blev det för min farbror. Efter flera år gav de upp och adopterade en pojke från Asien.
Vi hemkomsten var hon gravid och födde sen en flicka. Det är 8 mån mellan barnen.
*Stintan*
CITAT (Gossen Ruda @ 19-07-2010, 12:18) *

Inte helt ovanligt, jag känner några stycken där det blev så.
netha
Son & hustru blev efter många års väntan tvåbarnsföräldrar inom loppet av 4 mån 3 dagar. smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon