Meriona
Oftast när jag stänger ner Odla glömmer/hinner inte jag att logga ur. Nästa gång är jag urloggad automatiskt. Den här gången har jag inte varit inne på odla på säkert två dagar, men jag var fortfarande inloggad. Har något ändrats, eller är det olika för er också?
Berith
Jag loggar aldrig ur, men får ändå logga in ibland. Sällan, men det händer.... Antar att det ibland beror på Odla, och andra gånger på händelser i min egen dator.

Varför loggar du/ni ur? g.gif
Myosotis
Jag loggar aldrig ur då jag har datorn för mig själv. Periodvis måste jag ändå logga i varje gång, det är rätt tjatigt. Det enda som jag har kommit fram till är att om sidan inte är färdigladdad när jag stänger min långsamma uppkoppling så är jag alltid urloggad sen, men jag loggas ur annars också.
Meriona
CITAT (Berith @ 19-07-2010, 09:15) *
Jag loggar aldrig ur, men får ändå logga in ibland. Sällan, men det händer.... Antar att det ibland beror på Odla, och andra gånger på händelser i min egen dator.

Varför loggar du/ni ur? g.gif

Jag loggar nog mest ut för att jag tycker det är missvisande om mitt namn står där om jag inte ens har datorn på. Fast jag är inte konsekvent för ofta loggar jag in på jobbet på morgonen för att kolla nåt PM och sen ligger odla öppet på nån flik hela dagen utan att jag är där. Man hoppas ju alltid på att få nån minut över. whistling.gif
Myosotis
Om du inte är aktiv försvinner ditt namn efter en kvart, så det behöver du inte tänka på
Berith
CITAT (Myosotis @ 19-07-2010, 09:51) *
Om du inte är aktiv försvinner ditt namn efter en kvart, så det behöver du inte tänka på

Prexis. yes.gif
Meriona
Är det säkert? Såg ni mig inte igår alltså? w00t.gif Det var ju bra att veta, tack till er båda! thanks.gif tummenupp.gif
Myosotis
Och nu loggades jag ur utan att uppkopplingen hade brutits, bara för att jag gick ifrån datorn ett tag. Det har nog inte hänt förr.
fuchsian

Det är inte alltid jag ens tänker eller hinner logga ut mig när jag stänger av datorn och har upplevt samma fenomen som ni andra beskriver.
det klart om jag vet att jag kommer inte nära datorn på några dagar, loggar jag ut, men sedan när jag ska in igen, brukar jag ofta vara redan inloggad. då är jag nog så dum som jag tror!!!! thanks.gif Fuchian ..
Gossen Ruda
Samma hos mig, för det mesta är jag direkt inloggad men ibland måste jag logga in igen. Loggar aldrig ut manuellt. Jag kan tänka mig att Odla sparkar ut alla då och då för att ingen skall fastna där och vara inloggad i långa tider.
malcolm
På en annan sajt där jag är medlem fanns en medlem som aldrig tycktes logga ut men det kom till slut fram att människan ifråga var död, kusligt minst sagt och det tog mig och några andra medlemmar en del mail till admin för att hans nick skulle raderas.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon