Full version: Lite bilder!
tvilling77

William Baffin

Morden Ruby

Morden Blush

Alexander Mackenzie

Therese Bugnet

Lite stora bilder ser jag...ska fixa det till nästa omgång bilder!
Ezereht
Wow fina bilder 000.gif Särskilt Morden RUby var sååå söt.
tvilling77
Ja den är söt! Dock har den lite klena grenar som gärna vill lägga sig ner på backen! Men det börjar bli bättre! Jag ska fota mer när resten blommar och det är snart!! Dock ska jag minska ner storleken på bilderna lite....:-)
Ezereht
Kom ihåg att spara dom stora bilderna bara, i fall du vill skriva ut nån gång.

Jag har samma problem med Adeladie Hoodless, veka grenar. Men sååå fina blommor. Men man ser dom som inte om dom nosar på jorden wink.gif
kerstin z5-6
Fina bilder! Kanadensarna kommer att ha tjockare stabilare grenar sen.De ar lite veka i borjan
tvilling77
Ja Morden Ruby har verkligen veka grenar...men John Davies har riktigt rejäla och kraftiga grenar redan nu, inget häng där inte!! :-)
Kajsa
Jättefina bilder, njuter rose.gif
tvilling77
Tack Kajsa! Väntar, väntar och väntar på att några andra ska slå ut...det är ju så nära!!! Snart kommer bilder på Rosa Mundi, Peace, Duchesse de Montebello, Belle de Crezy och Crown Princess M! Däremot verkar det inte bli några blommor från Aicha, Frulingsduft och Great Maidens Blush, men som dom växer!!! Aicha verkar dra iväg uppmot en meter redan i år...kan inte fatta det!!!
Ezereht
Min Aïcha blommade för första gången i år med mer än typ en blomma. Så jag tror den satsar (smart nog) på tillväxt ett tag först. Tror det är tredje året jag har den.
tvilling77
Ja det verkar som att den satsar på att växa!! coolgleam.gif Hur stor är din nu?
Ezereht
Hmm, inte så stor. Jag får väl gå ut och fota smile.gif
tvilling77
Jaa! Gör det! ha ha jag måste nog fota min också för jag kan verkligen inte fatta hur mycket hon har växt! bravo.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon