abbbe
Andra avsnittet idag på SVT 2, kl 19:00. Ett naturprogram av BBC. För er som missade det första programmet så finns det utlagt på SVT Play. Jag är intresserad av BBC dokumentärer och naturprogram och jag tyckte första avsnittet om kräldjur var intressant! tummenupp.gif
Orkidétjuven
Mycket bra serie som jag varmt rekommenderar. Sir David Attenborough är en av mina stora idoler.
Vi har hela serien ppå engelska som vi köpte från bbc.
Life of birds är helt otrolig med...!
abbbe
Jag tycker också att David Attenbourgh är... Cool! Han och hans berättarstil gör programmen som redan är intressanta mer intressanta!
Fågelvägen
Tack abbbe för att du påminde! Jag hade missat gårdagens program, men det går ju lika bra med SVT Play. En sån mångfald av beteenden för överlevnad. Jag visste inte att grodor kan gestikulera till varann! Paddpappan som grävde en kanal för grodynglen var jag också glad att se igen. biggrin.gif
Filmen kan ses på SVT Play till 31/7
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon