Full version: barnbarn
emmas matte
Jag har blivit mormor, har varit farmor i 19 år och nu mera är jag bådadera. Hela livet har blivit så mycket bättre. Ska åka och titta på lillen i eftermiddag. bravo.gif kompiskram.gif smiley_small_hug.gif
Bettis
Grattis grattis yaay.gif
*Stintan*
Stort Grattis!
Chamomille
wub.gif

Själv är jag inte ens mamma. Men det gör inget. Jag är glad ändå smile.gif
silos
Ett STORT grattis till Mormor! rose.gif blomma.gif smiley_small_hug.gif
Olle A
Grattis mormor! Ge lillen en kram från mig. wub.gif

Olle
Irene_L
Ett stort Grattis!
[attachment=52835:babymed_ballong.gif]
Sussie F-Flower
-Grattis Mormor!!! rose.gif
ninnisky
GRATTIAS till att ha blivit mormor smiley_small_hug.gif blomma.gif yaay.gif
AnnLin
g.gifJättestort GRATTIS! Trodde inte att det var någon större skillnad på att vara farmor och mormor - men det är det! Är själv både farmor och mormor. Min dotters familj står jag mycket närmare trots att de bor så enormt långt bort. Troligen beror det på att man kan säga mer vad man tycker och tänker till sin dotter än till svärdottern - även om hon är rar och snäll!
Inga från Närke
CITAT (emmas matte @ 26-07-2010, 10:44) *
Jag har blivit mormor, har varit farmor i 19 år och nu mera är jag bådadera. Hela livet har blivit så mycket bättre. Ska åka och titta på lillen i eftermiddag. bravo.gif kompiskram.gif smiley_small_hug.gif

GRATTIS till att ha blivit mormor. Ta vara på den tiden för snart är de stora och får andra intressen m.m. och då ser man inte röken av dem mer än bara ibland.
Har nämligen barnbarn som är 19 och 18 år och de har inte tid med mormor fast vi bor bara några km från varandra. Det är mycket som hägrar i den åldern + skolan som är jobbig.
Aqvakul
Stort Grattis från en nybliven dubbelmorfar! yaay.gif
Motti
Ja all sin da !visste är det grädden på moset att bli mormor morfar eller farmor farfar :)Har tre barnbarn på dotterns sida en på snart 8 år en på fem snart sex år och en på 10 mån blush.gif,helt jäkla underbart är det ,men samtidigt en ständig oro =smärta och hjärta,som att gå på glaskärvor man oroar sig alltid över deras väl och ve wub.gif vilket fall så sätter de guldkant på tillvaron wub.gif jag vet att mina barnbarn har det jättebra på alla vis men oroar mig ändå alltid för att något ska hända !som man är va g.gif
blomkronan
GRATTIS mormor
Motti
asch !glömde ju bort att gratta dig vännen blomma.gif drunknade i mina egna barnbarn ju rolleyes.gif
netha
Grattis! blomma.gif från mig som är farmor till två och mormor till fem. wub.gif
Biggan_
Så roligt! kompiskram.gif
Grattis till mormorskapet! blomma.gif rose.gif blomma.gif
Motti
har laddat upp med lite godis och glass yoghurt fraskuddar osv för mina ska komma på "semester hos mormor o morfar "fast en och en så man får rå om dom,längtar redan efter alla kramar och pussar mys och godnattsagor bad i sjön små promenader osv wub.gif
Aqvakul
I går kväll så kom mitt tre veckor gamla barnbarn till ro i min famn och somnade - vilken känsla! wub.gif
emmas matte
ar och tittade och kramade på denne lille kille i går. Tycker att det var ett mycket vackert och underbart barn, kan ju inte bli bättre. wub.gif laugh.gif
Alba
CITAT (emmas matte @ 27-07-2010, 09:34) *
ar och tittade och kramade på denne lille kille i går. Tycker att det var ett mycket vackert och underbart barn, kan ju inte bli bättre. wub.gif laugh.gif

Grattis till den lille.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon