Jan Lindgren
Hej!
Som vanligt har jag en liten "kurs" i att föröka rhododendron och ljung. Den infaller alltid andra söndagen i augusti. Vi håller med allt material och bjuder självklart på kaffe med tilltugg. Inga kostnader. De går utmärkt att ta med växter för att sälja. "Kursen" består av en kort teoretisk genomgång och sedan är det eget arbete.

Plats: Hemma hos oss i Osby ( Norra Skåne )
Tid: 8 augusti kl 14 00. Vi börjar servera fika kl 13 00 och håller på tills den sista åker.

Vi har en del djur så många barn brukar tycka det är kul att följa med. Det går också bra att bada i bevattningsdammen.

Alla är välkomna och det behövs ingen anmälan.

MVH
Jan Lindgren
HelenJ
Eftersom det krockar med Tusen Trädgårdar måste jag hålla mig hemma i min egen trädgård i år. Trist, för det var väldigt trevligt sist! Hoppas kunna återkomma nästa år istället.
Jan Lindgren
Hej!
Det är lite tråkigt att min "kurs" kolliderar med Gunnels idé men eftersom jag har haft samma dag i över 20 år så ändrar jag inte.

Helen, du vet var jag bor så du är välkommen någon annan dag om du behöver sticklingar.
MVH
Jan Lindgren
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon