kerstin z5-6
[attachment=53077:DSC01904.JPG]
Jag har samlat mina bilder från Appeltern i en ny blogg.Den kommer i alla fall en lång tid bara att innehålla inspirationsbilder från de 5 "Top tuins" 5 bästa visnings/idee trädgårdarna i Holland.Jag har massor av bilder så att lägga in dem i album blir för trögt.
Nu finns de 5 första posterna där från Appeltern 150 st trädgårdar på en enorm anläggning!
Text i mån den finns är på engelska så mina vänner där kan se o läsa den, fa den mkt duktige fotograf som tagit många av bilderna(de bra:))
jag fyller på eftersom.Själv fick jag jättemkt inspiration av detta ställe
Senare kommer bla Nijmegens botaniska trg, Arcens Kastellträdgård med mera
Välkommen!
smile.gif
Appeltern med mera!
mimmi 1
å, så fina bilder! vilken resa smile.gif
kerstin z5-6
tack fyller på mera snart:)
mimmi 1
CITAT (kerstin z5-6 @ 30-07-2010, 22:16) *
tack fyller på mera snart:)

det ser jag fram emot bravo.gif
eugenia
Vad fint och prydligt allt ser ut! Tack för vi fick kolla!
Ezereht
Mycket smaskens där biggrin.gif
kerstin z5-6
fyllt på bilder
mimmi 1
CITAT (kerstin z5-6 @ 31-07-2010, 22:06) *
fyllt på bilder

Har redan sett! rose.gif jättefina bilder!!
Solstorm
Ojojoj sådan bilder! Sidan har lagts till favoriter här nu.
kerstin z5-6
uppdaterat
mimmi 1
Hur länge var ni där? det måste ju ta tid att titta på allt??
De flesta bilderna är ju bara helt fantastiska, medan några inte tilltalar mig ett dugg rolleyes.gif
jag tycker de formklippta buskarna är bara för mycket... och så de där skulpturerna på barnhuvuden i urnor thumbdown.gif men annorlunda var det ju förståss...

Tack för att du låter oss se på all fägring rose.gif
jakob
TAck för fantastiska bilder, vilken inspiration!
Härliga mossfigurer, och de där stora vita, svarta människorna i ngt materiel,,fantastiska växtkombinationer ,,
Mvh Jakob
kerstin z5-6
Vi gick /vandrade oavbrutet..nåja Vi åt honungsvåfflor en gång och pommes med majonäs en gång men annars gick vi i 7 timmar..och jag hann precis in på plantshopen innan det stängde kl 18:)Tror det finns något för alla där- trädgårdarna var från minsta marklägenhets gräsplanstorlek.. till stora anläggningar på många kvm
Att det finns nåt för alla ja -tänk jag bara ääälskar barnhuvvena:) och formklippt, bara för att jag inte kan ha det ...(två buxbom kämpar på här)

Sen har jag två ställen till att visa hehe räcker nog till jul detta smile.gif( denna börjar med Appeltern 1-olderposts)
mimmi 1
CITAT (kerstin z5-6 @ 04-08-2010, 20:26) *
Vi gick /vandrade oavbrutet..nåja Vi åt honungsvåfflor en gång och pommes med majonäs en gång men annars gick vi i 7 timmar..och jag hann precis in på plantshopen innan det stängde kl 18:)Tror det finns något för alla där- trädgårdarna var från minsta marklägenhets gräsplanstorlek.. till stora anläggningar på många kvm
Att det finns nåt för alla ja -tänk jag bara ääälskar barnhuvvena:) och formklippt, bara för att jag inte kan ha det ...(två buxbom kämpar på här)

Sen har jag två ställen till att visa hehe räcker nog till jul detta smile.gif( denna börjar med Appeltern 1-olderposts)

Bra ! mera, mera... vill seee bravo.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon