Full version: En marsch för vargen
herkules
25 september 2010 · 14:00 - 17:00

Stockholm, Humlegården-Kungsträdgården
Solstorm
Återigen en demonstration i Stockholm om att vargen ska finnas överallt utom i Stockholm giggle.gif
Det skulle nog ge lite mer trovärdighet om demonstrationerna förlades någonstan där vargarna finns.
herkules
CITAT (Solstorm @ 31-07-2010, 11:43) *
Återigen en demonstration i Stockholm om att vargen ska finnas överallt utom i Stockholm giggle.gif
Det skulle nog ge lite mer trovärdighet om demonstrationerna förlades någonstan där vargarna finns.

det finns varg här i stockholm wub.gif
så - försök att se liite längre än att det är jag som startade tråden.
tack smile.gif
Solstorm
Är avsikten med demonstrationen att man ska skydda och bevara och låta vargarna föröka sig i Stockholm också? Hur många har man tänkt sig är rimligt på Djurgården?
herkules
CITAT (Solstorm @ 31-07-2010, 11:52) *
Är avsikten med demonstrationen att man ska skydda och bevara och låta vargarna föröka sig i Stockholm också? Hur många har man tänkt sig är rimligt på Djurgården?

Initiativtagare: The Wolf Army (facebookgrupp)
Arrangör: Djurens vänner Jönköping

du får höra av dig till dem som arrangerar och få svar på dina frågor.
ängsvädd
CITAT (Solstorm @ 31-07-2010, 11:43) *

Det finns varg i Stockholm!
Snöflinga
På Skansen, ja ...
malcolm
CITAT (Snöflinga @ 31-07-2010, 22:50) *
På Skansen, ja ...

Påstår inte att det finns gott om varg i Sthlm men det är inte så himla länge sedan en varg blev ihjälkörd av en bil i arlandatrakten och man har sett spår av både varg och lo i tyresöskogarna.
Huggorm
Häromkring finns i alla fall ingen varg längre, enligt rykten "oskadliggjordes" den i vintras eller våras. Efter vad jag hört kommer vargen få stora problem att etablera sig här, om man skall tyda den lokala opinionen. Att var och varannan är jägare och har lågt förtroende för centralstyrning kommer göra det väldigt svårt för vargen.
herkules
CITAT (Snöflinga @ 31-07-2010, 22:50) *
På Skansen, ja ...

har du inget vettigt att tillföra tråden så tycker jag att du ska hålla dig så långt borta från den som möjligt.
jag skapade inte den här tråden för att någon/några ska sitta och göra sig lustig över en manifestation, jag upplyser människor som eventuellt är intresserade av att gå med.

du kan väl starta en egen tråd och roa dig med att vara spydig över exvis prideparaden (en manifestation som heter duga) som gick av stapeln i går.
eller nåt.

hoppas att du förstår vad jag skriver, om inte så skriver jag det igen. och igen. och igen.
sparvuggla
CITAT (herkules @ 01-08-2010, 09:21) *
har du inget vettigt att tillföra tråden så tycker jag att du ska hålla dig så långt borta från den som möjligt.
jag skapade inte den här tråden för att någon/några ska sitta och göra sig lustig över en manifestation, jag upplyser människor som eventuellt är intresserade av att gå med.

du kan väl starta en egen tråd och roa dig med att vara spydig över exvis prideparaden (en manifestation som heter duga) som gick av stapeln i går.
eller nåt.

hoppas att du förstår vad jag skriver, om inte så skriver jag det igen. och igen. och igen.

Det är självklart bra att man bryr sig om dom svaga i samhället och visat sitt stöd! Det gäller både vargen och Pride mm.
Dom skjutgalna jägarna bryr sig bara om sig själva och sina älgar..........

Snöflinga
CITAT (herkules @ 01-08-2010, 09:21) *

eller nåt.

Som medlem i Odla har jag lika stor rätt som någon annan att kommentera vilken tråd jag vill ... Håller helt med Solstorm i hennes inlägg om att det borde vara i vargtrakterna som demonstrationen borde ha varit utlyst yes.gif
herkules
CITAT (Snöflinga @ 01-08-2010, 11:15) *
Som medlem i Odla har jag lika stor rätt som någon annan att kommentera vilken tråd jag vill ... Håller helt med Solstorm i hennes inlägg om att det borde vara i vargtrakterna som demonstrationen borde ha varit utlyst yes.gif

eller nåt.

Snöflinga
Som medlem i Odla har jag lika stor rätt som någon annan att kommentera vilken tråd jag vill yahoo.gif
Solstorm
Det är okej att komma hit och hämta vargar om ni vill ha. Förra årets kull stryker runt vägarna häromkring och är allt annat än skygga. En ny kull har kommit till år. Hur många vargar vill ni ha på Djurgården?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon