Full version: Hej alla glada!
diva&hero
Hej!
Hur står det till med er alla? Jag tittar in då och då för att kolla lite tips och råd, dom är ju bara bäst här.smile.gif

Pysslig som jag är så var jag tvungen att prova göra egna smycken. Så nu finns det smakprov på min blogg.
Kolla gärna in HÄR

Ha en trevlig sommar allihopa!
Mvh Ullis
silos
CITAT (diva&hero @ 01-08-2010, 15:56) *
Hej!
Hur står det till med er alla? Jag tittar in då och då för att kolla lite tips och råd, dom är ju bara bäst här.smile.gif

Pysslig som jag är så var jag tvungen att prova göra egna smycken. Så nu finns det smakprov på min blogg.
Kolla gärna in HÄR

Mvh Ullis

Du är verkligen duktig och gör vackra smycken!
sqrulan
bravo.gif Kan jag få köpa "vild o vacker" av dej? Det passar min dotter!
[attachment=53148:2882_737...965507_n.jpg]
aanderss
hej
Eva-Helene
Fina kedje-smycken! Visst är det kul och stimulerande att göra smycken? tummenupp.gif
Om du letar rätt på "Terapi"-tråden så får du se att vi är några till här inne som gör smycken. Det finns några olika forum ute på nätet för oss pärl-galningar och smyckes-tokar - jag håller mest till på detta Vi kanske "ses" där också? wink.gif
Chamomille
CITAT (aanderss @ 01-08-2010, 16:05) *
hej

Hej själv smile.gif

CITAT (diva&hero @ 01-08-2010, 15:56) *
Hej!

Kolla gärna in HÄR

Mvh Ullis

Hej! Va vackra... Precis i min smak!
Monica zon 1
Hej smycketokar

Skoj att se, själv håller jag på lite med silver men inget publicerat via nätet (ännu...).
Ska kolla vidare på dessa siter, som någon redan sagt kanske träffas vi där...

Glad sommar!
Monica
diva&hero
CITAT (sqrulan @ 01-08-2010, 16:02) *
bravo.gif Kan jag få köpa "vild o vacker" av dej? Det passar min dotter!
[attachment=53148:2882_737...965507_n.jpg]

Har pm:at dig. smile.gif

Tack snälla ni för de snälla kommentarerna!

Ska kolla in sajterna för smyckes intresserade, har inte hunnit än.. Fullt upp med att hitta smyckesgrejer, finns ju hur mycket som helst på nätet!
Har ni några tips?

Mvh Ullis
Eva-Helene
CITAT (diva&hero @ 03-08-2010, 15:07) *
Ska kolla in sajterna för smyckes intresserade, har inte hunnit än.. Fullt upp med att hitta smyckesgrejer, finns ju hur mycket som helst på nätet!
Har ni några tips?

Mvh Ullis

Jomen huvva! Finns massor med web-shopar som säljer smyckesdetaljer! Kolla i dom däringa sajterna (denna och den här finns också) där finns adresser till många shopar! Den här, denna,, den häringa och den här hör till mina favoriter. Plus ett tiotal till... coolgleam.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon