Full version: Nya bilder inlagda
Nutten
Hej allihopa!
Nu har jag lagt till ett gäng nya bilder i mina album. Visserligen är det bara ett av korten som visar växter, men de andra är inte fy skam heller smile.gif wub.gif

Mintha försöker luska ut om det finns något bra sätt att komma in i fågelburen därovan. De små liven ser så goda ut när de sitter och putsar sig.

Tulpaner i mängder...borde förmodligen ha tagit den här bilden när det var tulpanens dag, men då ägde jag inte kameran, så....this is it
*Felix matte*
Så många vackra hästar wub.gif
Colorado... är hans man tvåfärgad eller är det Mio som också syns på bilden?
Nutten
Jo jag är ju inbiten hästälskare också (djur ligger i min natur tongue.gif ) så det kommer rentav komma fler pållar i albumet!

Colorados man ÄR tvåfärgad. Han är en sån sötnos, till 75 % arab smile.gif Jag råkar ha arab som favorithästras, så Colorado dyker upp på rätt många bilder hos mig, liksom hans söta granne Larina (100 % arab och typisk flickhäst). Nu rider jag i och för sig lektion på de stora hästarna, men det hindrar mig inte från att tycka om småttingarna wub.gif
*Felix matte*
CITAT (Nutten @ 21-01-2004, 22:32)
Colorados man ÄR tvåfärgad. Han är en sån sötnos, till 75 % arab smile.gif

Aha... då hade jag rätt biggrin.gif Maken sa att det var helt omöjligt att en häst kunde se ut som Colorado... Ändå har han haft häst.... men det har inte jag laugh.gif
Är det inte rätt så ovanligt att ha tvåfärgad man wink.gif
Nutten
Beror på...det är inte ovanligt att just skäckar har flerfärgade manar. Nu är det inte alla hästraser man ser skäckar hos, men det kan förekomma flerfärgade manar ändå. Islandshästar kan man se det hos (sagt från min sambo som själv har vuxit upp med bl a islandshästar). Tycker att några av de hästraser som amerikanarna brukar utnyttja till Westernridning ofta kan ha flerfärgad man. Nästan så jag får gå igenom mina gamla undanlagda hästplanscher igen...
Wargen
Vilka fina djur som bor hos dig. Bilden på katten som dyker i krukan är helfestlig! laugh.gif
Nutten
Mintha började dyka ner i krukan som liten och sedan har hon bara fortsatt av rena farten. Blir ändå lika förvånad varenda gång hon dyker ner så hon inte syns nuförtiden! biggrin.gif laugh.gif

Hon har många hyss för sig. Ska alldeles strax lägga upp en bild där hon använder min yucca som klösbräda...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon