Jag tänkte försöka beställa varor här på odla men lyckas bara komma åt erbjudanden, hur gör jag? Jag googlade minikiwin oskar på nätet och kom då in på den sida där man beställer just den men sen hittar jag inget register på annat, konstigt :-D, hjälp!
Gå in på Odlas första sida dvs
Odla.nu och sen under handla.
Om du registrerar dig för nyhetsbrev så får du mail så snart de har något till försäljning.
ingrids
03-08-2010, 20:23
Första blev fel, rätt ska vara - jag tror helt enkelt allt man kan köpa på odla heter något med erbjudande.
DykUnderYtan
03-08-2010, 20:23
Just nu finns det inte så mycket att handla på odla men jag misstänker att det snart kommer lökar och rosor till försäljning. De brukar komma på hösten eftersom de ska i jorden då.
Tack för de snabba svaren.
Jag har däremot provat de men jag får bara mail om erbjudanden. När jag sökte på minikiwin oskar så kom jag in på adressen: www.butik.odla.nu/produkter/3007 och då provade jag att byta ut 3007 mot andra siffror och hittade då en rad olika varor men jag kan inte söka efter en specifik växt. Men de kanske beror på att dom inte har så mycke till försäljning som sagt och att de jag kommer in på kanske är gamla sidor.
mimmi 1
03-08-2010, 20:35
Jag har också haft problem att hitta till butiken här på Odla.. konstigt, när dom har produkter till försäljning borde det väl vara enklare att hitta dit??
jag beställde perenner för två år sedan, men vill minnas att det var via något nyhetsbrev...
mimmi 1
03-08-2010, 21:05
PS.. just nu har dom massor av fröer... blir så sugen att beställa
Det värsta är bara att jag brukar glömma bort att sätta ner dom i god tid, blir alltid så sugen så här på sommaren, måste kanske ta mig i kragen!
Ja knappt har man hunnit skörda så planerar man för nästa år:). Själv har jag varit och handlat buskar och träd på halva priset idag, en hel del galna saker som säkert inte kommer att överleva men för stunden glädjer dom mig:D
mimmi 1
04-08-2010, 18:54
samma här.. inga buskar å träd än så länge, men jag köpte ett par häftiga gräs, som säljaren trodde var ettåriga, men som jag tror är perenna... ska testa iallafall. oturligt nog så var dom alldeles namnlösa...

så det är väl bara att plantera och hålla tummarna!!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.