Full version: mobilabonnemang?
sqrulan
Jag har nu halebop vänner och nu då jag försöker att sätta in pengar så går det inte?
Kanske jag borde byta till nåt lättare att fatta?
Vad har ni?
Jag skulle sätta in en tusenlapp på halebop men det funkar inte?
Min dotter som är 30 år har också inte fattat deras insättningsgrej!?
malcolm
CITAT (sqrulan @ 04-08-2010, 19:32) *
Jag har nu halebop vänner och nu då jag försöker att sätta in pengar så går det inte?
Kanske jag borde byta till nåt lättare att fatta?
Vad har ni?
Jag skulle sätta in en tusenlapp på halebop men det funkar inte?
Min dotter som är 30 år har också inte fattat deras insättningsgrej!?

Jag har fast abonnemang från Telia via jobbet och sonen har Parlino kontantkort.
*Stintan*
Har Telenor kontantkort och lätt som en plätt att fylla på kortet på internet.
Elisabeth-Västkustkolonisten
Jag abonnemang hos Telia och sambon har Comviq kontantkort. Telia tog jag för att det har bäst täckning för att när vi är ute med husbilen så vill vi att åtminstone en telefon fungerar.
malcolm
CITAT (Elisabeth-Västkustkolonisten @ 04-08-2010, 20:21) *
Jag abonnemang hos Telia och sambon har Comviq kontantkort. Telia tog jag för att det har bäst täckning för att när vi är ute med husbilen så vill vi att åtminstone en telefon fungerar.

Telia = bäst täckning! tummenupp.gif
Parlino drar inte pengar om man inte använder kortet som många andra gör. tummenupp.gif
Meriona
CITAT (malcolm @ 04-08-2010, 21:13) *
Parlino drar inte pengar om man inte använder kortet som många andra gör. tummenupp.gif

Det gör inte Telia heller, men man måste sätta in en slant en gång per år, tror det är 100 spänn. Jag har kvar det som extra för jag vill behålla mitt braiga nummer och bra täckning när man seglar. Annars har jag Telenor via jobbet. Täckningen riktigt skaplig, men långt ifrån lika bra.

Halebop har jag inte någon som jag känner som har, varför sätta in så mycket som 1000 kronor? Då måste nästan ett vanligt icke-kontantkort-abbonemang vara billigare? (Varför kan jag aldrig stava rätt till abbonemang/abonnemang?)
malcolm
CITAT (Meriona @ 04-08-2010, 21:27) *
Det gör inte Telia heller, men man måste sätta in en slant en gång per år, tror det är 100 spänn.

Parlino är Telia egentligen. tummenupp.gif
Meriona
Är det? Varför ska de ha två namn för samma sak? Sickna knasbollar. blink.gif
Monica M zon 4
Jag har Telia kontantkort. Funkar jättebra för mina behov. Brukar sätta in pengar via nätet på kontot och får räkningen via vanliga telefonräkningen.
Myosotis
CITAT (malcolm @ 04-08-2010, 21:13) *

Fel. Här (i Skåne) är det ingen täckning alls på telia. thumbdown.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon