Full version: Tack ALLA!
MarieC
Hej o tack alla som ville hjälpa en nybörjare till att finna en bok som kan hjälpa mej på vägen! tummenupp.gif
Nu ska jag gå igenom allt jag fått o sen hoppas jag på att jag hittar nåt som passar just mej wub.gif o det tror jag alldeles säkert att jag gör yes.gif
tacktack thanks.gif
fuchsian
CITAT (MarieC @ 05-08-2010, 23:10) *
Hej o tack alla som ville hjälpa en nybörjare till att finna en bok som kan hjälpa mej på vägen! tummenupp.gif
Nu ska jag gå igenom allt jag fått o sen hoppas jag på att jag hittar nåt som passar just mej wub.gif o det tror jag alldeles säkert att jag gör yes.gif
tacktack thanks.gif

Marie C, ---- det är just därför forumet är så bra på. Alltid finns det någon som kan ge tips och flertal är erfarna av sina trädgårdar och delar med sig sin kunskap.
Ta nu och tänk hur du vill ha det och på Odla.nu finns det massor av växter och en kunnig personal, de har hjälpt mig när jag har undrat över något. de er bare at fråge!! fuchian ...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon