Full version: Fototävling amplar
Madame Orkidé
Hej!
Är det någon som vet om fototävlingen med amplar är slut, jag hittar den inte? HJÄLP!
Berith
Kollade in den sidan igår. Finns mycket roligt, tjusigt och inspirierande där. tummenupp.gif

Ampeltävlingen.
Madame Orkidé
Tack snälla Berith för din hjälp. Nu ska jag publicera ett foto som jag tog på Wij Trädgårdar i Ockelbo, igår. Wij är ett eldorado för alla som är intresserade av natur och det finns hur mycket som helst att fotografera.
Eva i Skåne
Sista chansen att skicka in bilder är ikväll!
men hur länge får man hålla på att rösta? Jag har inte hittat det nånstans.
Meriona
Vad i himlens namn är det ni talar om?
Red Top
Odla.nu:s ampeltävling. Startade i juni avslutas i dag.

Eva i Skåne: Jag tror inte att man får rösta efter i dag.

Som vanligt ett knäppt sätt att tävla på. De som lagt in bidrag de senaste dagarna hinner ju inte få särskilt många röster. Det är inte bara poängen som räknas utan även antalet röster.
Eva i Skåne
Klicka på länken i Beriths svar så kommer du till tävlingen.
Det handlar om att skicka in foto du tagit av amplar. Tvälingen har nog pågått en månad eller så. Du kan vinna höstlökar från Odla.

CITAT (Red Top @ 31-08-2010, 20:31) *
Odla.nu:s ampeltävling. Startade i juni avslutas i dag.

Eva i Skåne: Jag tror inte att man får rösta efter i dag.

Som vanligt ett knäppt sätt att tävla på. De som lagt in bidrag de senaste dagarna hinner ju inte få särskilt många röster. Det är inte bara poängen som räknas utan även antalet röster.

Det verkar ju ganska idiotiskt om dagens inlagda bilder inte ska hinna få röster. confused.gif
sqrulan
Tittade lite snabbt men allt är ju inte amplar? Mycket fint var det och nåt sånt fint har inte jag.
Red Top
CITAT (Eva i Skåne @ 31-08-2010, 20:35) *
Klicka på länken i Beriths svar så kommer du till tävlingen.
Det handlar om att skicka in foto du tagit av amplar. Tvälingen har nog pågått en månad eller så. Du kan vinna höstlökar från Odla.
Det verkar ju ganska idiotiskt om dagens inlagda bilder inte ska hinna få röster. confused.gif

Ja, det verkar idiotiskt, men jag har för mig att det var så vid förra årets tävling.
Eva i Skåne
Jaha, tävlingen är över, men presenteras vinnarna nånstans? Jag hittar inget, varken om tävlingsresultat eller bilderna om man nu skulle vilja se dom igen, men kanske är jag trög och söker fel.

Jag fick ett mail från Göran igår att jag vunnit lökar. Jättekul förstås. yahoo.gif Jag brukar aldrig vinna nåt.
Det lär inte vara för bilderna jag lagt in eftersom jag var sent på det, som vanligt, och la in mina sista dagen.
Red Top
Grattis till vinsten!

Här finns tävlingsbilderna och tävlingsresultatet. Ampeltävling

Berith
Stort grattis från mej också Eva! bravo.gif

Jättefina inspirerande bilder.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon