nilssontherese
22-01-2004, 18:59
Någon som vet vart man kan få tag i denna bok??? Har letat överallt! Kanske någon som vill sälja sitt eget ex???
MVH Therese
Är det The Hoya Handbook du menar? Den kan beställas från USA, men det tar 1-2 mån för den att nå fram till Sverige. Kostar ca 400 kr inkl. frakt
Se här
Amazon
Åsa, mälardalen zon 2
24-01-2004, 19:02
Bättre isåfall att skicka efter boken från Amazon UK då handlar man ju från ett annat EU-land och man brukar då inte råka ut för ev. tullavgifter och liknande.
http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/tg/sto...1805282-8156428+Söker man via bokfynd verkar det även som att boken ska finnas på akademibokhandeln för 787kr men när jag skriver in titeln på akademibokhandelns sökfunktion får jag inget napp.
Problemet med amazon i UK är att de inte har boken i lager. De kan eventuellt så småningom få fram en begagnad bok och om & när de gör det får man veta vilket skick den befinner sig i, vad den kostar och när man kan få den. Det var därför jag förslog att man skulle beställa boken från USA! Annars brukar jag också satsa på att beställa böcker från UK
Tittiluringen
26-01-2004, 19:54
Hejsan!
Finns boken fortfarande hos förlaget så kan en bokhandeln säkert ta hem den åt dig även om den inte syns på ev hemsidor. Prata med dom som jobbar där så hjälper dom dig säkert.
Lycka Till!
Tittiluringen
Hej
Boken kan lånas på fjärrlån från Alnarp. Kontakta ditt hem bibliotek så kan de fixa det. Det kostar bara beställnings avgiften som är 5kr hos oss.
/Catten