Full version: Om kärlek
silos
Mot mitt bättre vetande startar jag åter igen ett nytt tråd och det om kärlek.
Leo Buscaglia är en fullständigt fantastisk människa och föreläsade om den ovillkorliga kärleken.
http://www.youtube.com/watch?v=opGlp1pE59s...feature=related
ängsvädd
Jag orkar ej kolla på länken, men kärlek är väldigt viktigt och nödvändigt för hälsan. Kärlek kan man känna för många olika saker, som exvis en liten undulat smile.gif
silos
CITAT (ängsvädd @ 09-08-2010, 10:18) *
Jag orkar ej kolla på länken, men kärlek är väldigt viktigt och nödvändigt för hälsan. Kärlek kan man känna för många olika saker, som exvis en liten undulat smile.gif

Precis och idag är jag alldeles kär i en liten gräshoppa! wub.gif
smiley_small_hug.gif
ängsvädd
Ha ha - så kan det också vara smile.gif Kärleken är evig men föremålen växlar sägs det ju wink.gif
Motti
I dag kände jag speciell kärlek:)vi har upptäckt att vi har fått en Igelkott i byn kompiskram.gif så nu har han fått mat av mig två kvällar i rad,ja vår katt har fått dela med sig av sitt skafferi flirting.gif han är faktiskt inte speciellt skygg heller katten var och hälsade lite nonschalant på honom,men tydligen har de sets innan för katten gick iväg wink.gifTänk att en liten kotte kan göra en så glad och kärleksfull yahoo.gif nu ska jag göda honom så han klarar vintern här:)Kärlek kan vara många saker och inte alltid himmlastormande,det kan vara pytesmå saker också som en liten Igelkotte:)
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon