mariaz
Skulle behöva hjälp med att hitta en ICAMAxi butik i Stockholm.

Strax innanför tullarna stannar vi till i spirande stadsdel för att maxa semesterförråden.

Någon som vet vilken ICAMAxi det är?
Rihane
Kanske Lindhagen?
malcolm
Googla på ICA Maxi Stockholm, finns flera butiker att välja mellan.
Ralf
CITAT (malcolm @ 10-08-2010, 13:17) *
Googla på ICA Maxi Stockholm, finns flera butiker att välja mellan.

Vilka flera finns det Malcolm?
Jag känner bara till Lindhagensplan.
*Stintan*
Vet inte heller någon annan än den nya vid Lindhagensplan. unsure.gif

Åsa, mälardalen zon 2
Lindhagen är den enda jag känner till.

(man kan även fylla på andra förråd där, Lindhagens systembolag är det folktommaste systembolag jag varit på, jag var där på kurs för några veckor sedan och det var inte många kunder i den butiken under de timmarna)
malcolm
Ooooops...! Missade att det skulle vara innanför tullarna... Sorry...! dunno.gif
Ralf
Tar nog tid att inarbeta butikerna. Jag har varit i ICA-butiken två ggr. Andra gången gick jag in via kassan på nedre plan.... Förstår att dom tagit upp en nödingång där.

Himla bra med gratis parkering där. smile.gif M
Men butiken hade himla dåligt med udda lokala leverantörer, min butik hemma har tex mkt chark från lokala producenter i Roslagen, här såg jag inget alls sånt. Mjukost tex var bara Hong o Arla o Kavli....

Fö övrigt ligger det ett systembolag på Vasagatan precis söder om Norra Bantorget. Där är det aldrig kö, inte ens på fredagseftermiddagarna.
malcolm
Åker aldrig in till sta´n (Stockholm) om jag inte måste och handlar mycket sällan på ICA, föredrar Willys i Länna.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon